NOD december!

Ha dames, wil het bij jullie een beetje lukken met wachten? Ik merk dat ik er constant mee bezig ben, hoop dat ik de komende dagen mijn gedachten een beetje kan verzetten en tot vrijdag kan wachten met testen.. maandag is NOD dus zou vrijdag wel iets moeten zien als het raak is denk ik.

volgens mij begint vanaf vandaag de periode dat (op zn vroegst) innesteling kan plaatsvinden bij ons allemaal aangezien we ongeveer zelfde NOD hebben. Hebben jullie al symptomen?  Ik heb af en toe wat krampjes in eileiders denk ik en klein beetje menstruatiepijn. Had ik vorige rondes ook en toen was het steeds niet raak dus probeer er niet te veel aan vast te houden 

Hé Fleurbo! Kan me er zo in vinden, denk er constant aan en voel alle kleine dingen die mijn lichaam aangeeft. Kleine steekjes onderbuik maar ook links en rechts bij eierstok? Met vlagen misselijk, hoofdpijn, lichte rugpijn en bijna geen trek meer. & opgezette buik sinds 1 week ook. Ook lees ik veel over gevoelige borsten, heb ik totaal niet. Wat iets nieuws is; binnen 1 dag vette haren.. Herkent iemand dat? Spannend. Hoop mezelf niet ‘gek’ te maken omdat ik/we zo graag een positieve test willen ☺️

FleurBo gek genoeg nu helemaal niks gemerkt deze dagen... de steken blijven ook weg, alleen die paar dagen aangehouden... Wel ben ik de laatste dagen erg moe en vermoeide ogen. Maar weet niet of dat iets zou kunnen zijn.
Ik heb mezelf voorgenomen om 23dec een test te doen.. dat zou 3 dagen na mijn NOD zijn. Om teleurstellingen te voorkomen... Vooralsnog lukt het om er niet mee bezig te zijn. Maar meestal begint het pas de kriebelen als het de periode rond mijn NOD is..

Mijn NoD is 19 dec. Ronde 5! Ik wil pas 22 of 23 testen, als ik nog niet ongesteld ben geworden.. denk er ook erg veel aan. Ben afgelopen week ziek geweest en de laatste keer dat ik dat was, bleek later dat ik zwanger was. Hoop dat de week een beetje snel gaat want dat wachten is me toch vervelend haha

Hoe is het wachten bij jullie, dames?? Ik merk dat ik er nu de hele dag mee bezig ben. Meerdere keren naar de wc om te kijken.. ik heb een gemiddelde cyclus van 29 dagen. Vandaag is dag 29 zie ik net in de app! Maar ik durf echt nog niet te testen. Ik heb nu met mijn man afgesproken om op zijn vroegst zondag te testen... spannend dus 

Hoi allemaal, ik ben voor het eerst hier na een tip van een vriendin. Ik herken de dingen die jullie zeggen zoals het bezig zijn met je lichaam en de spanning van het wachten naar de NOD toe.  Dit is nu voor ons de 3e ronde dus zijn eigenlijk pas net bezig alleen heb ik een cyclus tussen de 34/44 dagen wat het lastig maakt. Verder voel ik mijn ei-sprong niet maar heb ik wel vandaag krampjes in mijn buik. Mijn NOD is 24 december en vind het best spannend! Kan eigenlijk niet wachten en stiekem ook veel mee bezig. 

@Lau spannend zeg! Snap dat je er veel mee bezig bent. Zal voor je duimen 

@Manon, dat is wel erg lastig zo'n cyclus. Misschien wordt hij korter met de tijd. Wachten is echt zo vervelend naar de NOD toe. Naar de eisprong zelf vind ik niet zo lastig maar nu mijn NOD zo dichtbij is zorgt er wel voor dat ik constant eraan denk.
Morgen op kraambezoek, dat helpt ook niet hahaha. 

Terug
Bovenaan