NOD december ??

[quote quote=10506209]In oktober miskraam gehad en nog steeds niet ongesteld dus verwacht geen nod meer in Nov dus op naar december ? geen idee wanneer m’n nod is. Na m’n vorige miskraam was ik 2 weken later ongesteld en daarna m’n oude cyclus meteen terug, nu loopt het dus iets anders.Kindje 2, ronde 1 na 2 miskramen achter elkaar[/quote]
Ten eerste sorry te horen dat je al 2 miskramen hebt moeten doorstaan...
Vervelend he, dat je niet weet hoe je lichaam zich oppakt?
Ik ben expres met ovulatietesten in de weer gegaan zodat ik wat meer duidelijkheid heb over hoe mijn lichaam zich versteld na een vroege miskraam en dat ik weet wanneer ik een NOD kan verwachten, maar blijft afwachten tot je je eerste ongesteldheid hebt...
 
[quote quote=10505831]Hi! Mijn NOD is ergens eind nov / begin dec. Weet t niet precies. Ik heb vorige maand een vroege miskraam gehad en ben daarna sinds een paar dagen na de miskraam al aan de gang met ovulatietesten, maar geen enkele was echt een knaller. Wel twee die iets donkerder waren dan de andere testen, maar ik heb dus geen idee of mn ovulatie al is geweest of nog moet komen… Ben dus nog steeds elke dag aan t testen, maar heb sinds gisteren regelmatig steken in mn onderbuik zoals ik vorige maand ook had in week 3, dus ik denk/hoop dat ik mn ovulatie vorig weekend / begun deze week had. Dus ik ga voor mijn NOD uit van de 29e?[/quote]
Net een dikke, dikke, dikke positieve ovulatietest. Dus we gaan aan de slag?
Al blijf ik t gevoel in mn onderbuik houden die ik herken van vorige maand, toen t ook raak was. Dus als de test morgen weer zo dik positief is gaan we er maar eens een zwangerschapstest tegenaan gooien!
 
[quote quote=10505919]Voor ons is nu de wachttijd aangebroken ? (we hebben goed ons best gedaan de afgelopen dagen hihi, dus hopelijk helpt het). Nu komt alleen wel een beetje de onzekerheid of je iets kunt doen/laten om de kans op innesteling te vergroten… Dat is er volgens mij niet (heel het weekend veel proberen op te zoeken online) maar misschien heeft iemand hier nog tips/ideeën over?[/quote]
Oh, die wachtweken duren lang he? Helaas is er echt niks dat je kan doen om meer kans te maken. Dat heb je echt op je vruchtbare dagen moeten doen ?
Probeer te ontspannen, stress werkt sowieso niet positief. Plan, indien mogelijk, iets leuks om te doen. Dan gaat de tijd misschien iets sneller ? Hopelijk is het snel pakjesavond! ??
 
Wauw, fijn dat je zo'n dikke positieve ovulatietest heb zeg. Hopelijk binnenkort ook een dikke positieve zwangerschapstest. Fijne avond, veel plezier! ?
 
[quote quote=10506209]In oktober miskraam gehad en nog steeds niet ongesteld dus verwacht geen nod meer in Nov dus op naar december ? geen idee wanneer m’n nod is. Na m’n vorige miskraam was ik 2 weken later ongesteld en daarna m’n oude cyclus meteen terug, nu loopt het dus iets anders.Kindje 2, ronde 1 na 2 miskramen achter elkaar[/quote]
Oei, dat is mega heftig. Heel veel sterkte voor jullie! Hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt qua cyclus
 
[quote quote=10505930] Ik heb de afgelopen maanden telkens die van Kruidvat gehad en daarmee was nooit twijfel over m’n ovulatie. Deze maand dacht ik; ik doe eens sensitest omdat daar ook goeie verhalen over zijn en die goedkoper zijn, maar daar had ik echt continu een streep. Dus na een week toch weer Kruidvat gaan gebruiken. Ik vind die van Clearblue zo duur. Zeker als je net als ik nu niet precies weet wanneer je ovuleert en dus veel moet testen…[/quote]
Ja duur zijn ze absoluut... Maar dachten nu, vooruit laten we ze toch maar doen, al is het maar om de stress en onduidelijkheid te verzachten. Maar als je met die andere goede ervaringen hebt dan is het alleen maar fijn natuurlijk!
 
[quote quote=10506209]In oktober miskraam gehad en nog steeds niet ongesteld dus verwacht geen nod meer in Nov dus op naar december ? geen idee wanneer m’n nod is. Na m’n vorige miskraam was ik 2 weken later ongesteld en daarna m’n oude cyclus meteen terug, nu loopt het dus iets anders.Kindje 2, ronde 1 na 2 miskramen achter elkaar[/quote]
Wauw, heftig! Wat moet dat heftig zijn om mee te moeten maken, laat staan twee keer. Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid over je cyclus, en gaat het daarna wél goed! ?
 
[quote quote=10506265] Net een dikke, dikke, dikke positieve ovulatietest. Dus we gaan aan de slag? Al blijf ik t gevoel in mn onderbuik houden die ik herken van vorige maand, toen t ook raak was. Dus als de test morgen weer zo dik positief is gaan we er maar eens een zwangerschapstest tegenaan gooien![/quote]
Ow wat fijn! Hopelijk zetten de positieve testen zich voort! ???
 
Terug
Bovenaan