NOD december ??

@isav 
Wel fijn om te weten dat je een eisprong heb en opzich valt een jaar ook wel mee ( niet lullig bedoeld ) want ik snap duidelijk de frustratie 
zijn der ook al naar verklevingen gekeken want dat kan ook door de chlamydia komen 
meschien dat je helemaal geen hormonen hoef omdat je uit je zelf wel een eisprong krijg ik zou zelf zeggen ga verdere onderzoeken doen en kijken wat de uitkomst der van is 
zelf zijn wij al meer dan 2 jaar bezig bijna 3 en heb nu spijt dat ik t nooit eerder heb laten onderzoeken
 
Oh wow dat is nog wel even wat langer dan mag ik idd niet zo mopperen.
snap wel dat je spijt hebt dat je niet eerder bent gegaan.. zeker als je er iets aan kunt doen. 
wel heel fijn dat je het nu eindelijk weet en verder kan! ??
 
Hoi! Mijn NOD is op zijn vroegst op 21 december. Waar gaan jullie altijd vanuit? Mijn cyclus was vorige maand 27 dagen, dus daar ga ik nu vanuit. Maar mijn cyclus is ook weleens wat langer, tot max. 31 dagen. Ik zit nu in elk geval op het moment van innesteling, als het raak is natuurlijk. Kon ik maar mijn lichaam in kijken haha!
 
Hoihoi,
Vandaag is mijn NOD maar nog geen menstruatie te bekennen. Nu heb ik alleen geen testen in huis. Dus die ga ik morgen als ik nog niet ongesteld bent maar eens halen ? 
 
Bij mij zijn de krampen begonnen en heb ik het eerste beetje bloed alweer gespot. Eerder dan verwacht, maar ik ga er vanuit dat ik door kan naar januari..
 
hoi meiden even een vraagje 
sinds vandaag veel krampen in mijn onderbuik mijn nod is pas over 6 dagen kan het de innesteling zijn?
heeft iemand dit meegemaakt!!
 
Terug
Bovenaan