NOD december ??

@Koekiemonster Enorm balen zeg! Dan maar fijne en gezellige feestdagen van maken! ? Inmiddels bij mij ook overduidelijk ongesteld ?. Dus proost op een mooi 2022! ?
@IsaV Dat is het ook echt iedere keer, en voor jou nu nog meer, heel begrijpelijk! ?? Voor je dat dat hele medische traject niet meer nodig is.
@gebruiker889912 Spannend! Nog even geduldig afwachten dan tot je kunt testen ?
@silllb Wauw dat lijkt me enorm heftig voor jullie, al zo lange tijd bezig en dan ook nog een miskraam. Hoop dat jullie een mooi kerstcadeau mogen ontvangen dit jaar ?
 
@HP
zeker heftig maar we houden er hoop in en vooral omdat er nog zo veel mogelijkheden zijn 
toevallig weet ik via t ziekenhuis dat ik toevallig een eisprong heb gehad nu een kwestie van afwachten 
vorig jaar 31 december positief getest hopelijk dit jaar weer 
 
Helaas door naar het onderzoek volgende week, het valt me echt zwaar deze keer. Logisch want ik had weer eens hoop ??
 
 
@silllb knap dat je er zo in staat. Ik heb dit onderzoek voorlopig als laatste hoop omdat ik niet met hormonen wil beginnen. Ben daar echt niet klaar voor. 
voelt wel heel naar nu 
 
@isav
snap ik ik was er ook echt totaal niet klaar voor en hormonen zie ik ook erg tegen op 
maar onze wens is dus danig groot dat ik me er uiteindelijk overheen heb gezet
eerst krijg je onderzoeken wat t voornamelijk kan zijn en echo's dus daar gaat ook al een gedeputeerde tijd over heen 
bij mij was er in 2 maanden tijd geen eisprong te bekennen en steeds cystes gevonden nu sinds vorige week toch een eisprong dus stiekem hoop ik er wel op dat t lukt nu 
mijn tip vooral is ga samen met je partner en ik ben wel eerlijk geweest naar mn schoon/familie mn schoon familie steunt me enorm en dat is fijn t enigste wat je kan doen op zo moment is praten en op je aflaten komen 
 
@silllb als je geen eisprong hebt dan is dat denk ik ook wel een logische stap idd. Als je er dan ineens wel 1 hebt dan kan je geluk niet op! Dan heb je eindelijk een echte kans! Hoe hebben ze bij jou de cystes ontdekt? Via een inwendige echo? Want dat zag er bij bij allemaal goed uit.
Mijn partner steunt me gelukkig in alles en snapt ook dat ik dat (nog) niet zie zitten. Hij gaat ook mee volgende week voor het onderzoek, dat vind ik heel fijn. Ik twijfel nog heel erg of ik mijn familie iets ga vertellen, wie weet komt het er gewoon een keer van maar nu nog even niet.
 
@isav
ja via inwendige echo's 
mag ik vragen hoe lang je momenteel bezig zijn ? 


de enigste onderzoeken die ze bij mij momenteel gedaan hebben zijn inwendige echo's en bloedprikken 
aankomende vrijdag weer bloed prikken om zeker te zijn dat mn eisprong geweest is maar die heb ik ook vrij duidelijk gevoeld 
 
We beginnen aan ronde 16 volgende week, ik heb een cyclus van maar 26 dagen dus dat gaat wel snel. We zijn nu ruim 1 jaar bezig. 
De inwendige echo heb ik al in de zomer gehad icm bloedprikken omdat ik chlamydia heb gehad. Daarom krijg ik nu ook versneld een HSG onderzoek. 
Ik voel mijn eisprong niet helaas maar vanwege mijn regelmatige cyclus is dat eigenlijk altijd wel hetzelfde dat bleek ook uit de inwendige echo toen.
 
Terug
Bovenaan