NOD december ??

LiekeR, ah, mega stom, super balen zeg. Ik duim mee voor een mooie start van het nieuwe jaar.
H P, ook mega stom voor jou. Wel fijn dat je eindelijk duidelijkheid hebt na al die onzekerheid. Hopelijk volgende maand een mooi begin van het nieuwe jaar.
Nicolle B, super spannend. Heel veel succes!
IsaV, wauw, wat bijzonder dat je weer een gevoel van hoop hebt na al die tijd. Heel veel succes met wachten!
gebruiker889912, ik duim met je mee voor eind van het jaar. Zou een mooie afsluiter zijn!  
Zelf vanmorgen de eerste druppel bloed gespot. Waarschijnlijk zat mijn gevoel dus helaas niet goed. Jeetje, wat kut is dat als je gevoel je zo voor de gek houdt. Even wachten tot het doorzet en dan maar hele gezellige dagen maken van kerst tot oud&nieuw ? en daarna weer afwachten.. Ach, nu mag ik dus wel een wijntje met kerst, alles eten wat ik wil en lekker proosten op het nieuwe jaar. Positief blijven, hoe kut het ook is.  
Succes dames! ?
 
Goedemiddag dames, heb deze groep net ontdekt! Zelf zit ik deze maand voor het eerst op het wachtbankje. Deze maand heb ik namelijk voor het eerst in een jaar een eisprong gehad (dmv letrozol). Ik denk dat mijn nod 20-12 is.. Zou toch wat zijn als het nu ook meteen raak is?!
 
@IsaV Lijkt me inderdaad verstandig om niet teveel op de ovulatietesten te vertrouwen. Ik dacht dat dat dus betrouwbaar was, maar blijkbaar dus inderdaad niet. Hopelijk bij jou 'toevallig' toch goed gegaan en hoef je er überhaupt niet meer naar te kijken ???
@gebruiker889912 Nee verwacht niet dat het een innesteling bloeding is, die zou dan wel héél laat zijn namelijk. Dus denk dat het toch echt gewoon menstruatie is helaas. Hoop dat het voor jullie wel gelukt is, nog even afwachten!
@Koekiemonster ah nee hè! Wat balen zeg ?. Inderdaad zo vervelend dat je lichaam je zo voor de gek kan houden ook qua gevoel. Haha dat dacht ik dus ook, gewoon lekker een wijntje en proosten op hopelijk een mooi 2022. Ieder nadeel heeft dan toch weer voordeel. Alhoewel we liever mooi nieuws hadden kunnen brengen tijdens oudejaarsavond uiteraard. Bij jou ook nog even afwachten of het doorzet, en anders inderdaad gewoon hele knusse feestdagen er van maken ?
 
Smus, hoi, welkom! Ik duim heel hard met je mee ??
H P, helaas vanmorgen echt ongesteld geworden. Even flink balen en weer door. Positief blijven en we maken er gewoon hele gezellige feestdagen van! ???
 
Update: (correct me if i’m wrong!)
 
– LeeuwtjeBerg, 27 november ❓
– Chell, 1 december ?
– H P, ~ 5 december 
– Maria H, 5/6 december ?
– Baby Kr, 6 december ❤
– MillyMae, 6/7 december
– Bolleke, 7 december ❤
– maedsche, 7 december ?
– Maneschijn, 8 december
– Koekiemonster, ~ 14 december ?
– LiekeR, 15 december ?
– Nicolle B, 15 december
– IsaV, 17 december
– gebruiker889912, 22-24 december
– MomOfBibi, 24/25 december
– Kimmmm, 24 december
– Chell, 27 december
– Frasseke, 30 december
 
@Smus wat spannend zeg, fijn dat je nu een echte kans hebt! Succes met wachten nog. 
@Koekiemonser, shit zeg wat rot :( wel een goede instelling zo, lekkere feestdagen hebben nu! Al was het toch fijner geweest als je zeker wist dat je niks mocht qua alcohol en op je eten moest letten. :(
Ik vind het weer steeds spannender worden, wetende dat als het nu niet raak is ik dat nare onderzoek ga doen. Pfff ik ben al niet zo van de medische dingen allemaal.. Maar goed, voor een goed doel want niks doen vind ik ook geen optie meer.
 
HP wat super balen maak er mooie feestdagen van en een knallend 2022 en dat het jou maar gegund is in het nieuwe jaar!!
ik hou je op de hoogte zit nog op de wachtbank maandag kan ik het op zn vroegst testen maar weet niet of ik dat ga doen en wachten op mijn nod.
hou je op de hoogte x
 
 
Hoi allemaal 
ik wil me graag aanmelden 
nod 24 december afgelopen vrijdag duidelijk mn ovulatie gevoeld 
hier al meer dan 2 jaar bezig en een miskraam gehad in januari 
loop momenteel in t ziekenhuis en als t deze maand niet gelukt is gaan we toch kiezen voor hormonen 
voor iedereen met een positieve test gefeliciteerd 
 
Terug
Bovenaan