NOD eind januari (15-31 januari)

Hallo,
Bedankt voor je reactie lietjeee. Ik ben blij dat wij net zoveel kans hebben dat is wel een geruststelling. Erg spannend allemaal ben heel benieuwd, het wachten duurt wel lang. 
Succes met wachten en ik duim voor iedereen! 
 
Groetjes! 
 
Vraagje, drinken jullie nu in het weekend ook nog wel een wijntje of andere alcoholische dranken of zijn jullie daar nu al mee gestopt? 
 
Groetjes! 
 
Hoi 
 
Wat fijn dat ik niet de enige ben. Ook ik ben sinds 2 maand gestopt met de implanon. Voel me weer een totaal ander mens, maar dat even ter zijde. Ik kan het zwanger worden zo lastig loslaten. Mijn NOD is 18 januari, kan echt niet wachten om te testen. 
 
@gebruiker; ik probeer niet veel te drinken en ben gestopt met roken sinds maandag. Echter het afgelopen weekend wel gerookt en gedronken omdat ik geen symptomen had en mn gedachten wilde verzetten. Nu sinds gisteren pijn af en toe aan de bovenkant van mn botsten, rommelige darmen en misselijkheid waardoor ik me weer schuldig voel als het wel zo zal zijn. 
 
Liefs en succes allemaal. Dat het een hele mooie maand voor ons allen mag worden
 
 
@gebruiker ik hrb voor het laatst gedronken met oud en nieuw. Ik probeer dit vol te houden zo, beter voor mezelf en eventueel de baby haha. Ik ben al sinds maart gestopt met roken! 
 
Ja ik heb afgelopen weekend nog wel wijn gedronken maar misschien moet ik ook stoppen is wel beter voor mij en de baby als ik zwanger zal zijn. 
Het wachten tot eind van de maand duurt me nu al te lang haha. Maar geduld en nog even duimen!! 
 
Ik ben ook al een tijd gestopt met roken. Beter voor jezelf en zou het mezelf niet kunnen vergeven als ik zwanger blijk en nog heb gerookt. Een wijntje drink ik nog wel hoor! Alleen niet teveel! Je hebt pas na een aantal weken bloedband met je kind, dus opzich kan zo'n wijntje niet zoveel kwaad volgens mij. IK ben dus ook al 14 maanden bezig, dus geniet zeker nog wel eens van een wijntje. Anders zou ik gek worden haahaha!
Succes allemaal he! Zo spannend volgende week! Ik heb sinds gister een soort van steekjes links onderin buik. Maar misschien beeld ik me dit wel in...
 
@gebruiker ja het wachten is echt vervelend haha!

@mini m als ik nou ongesteld wordt volgende week neem ik ook wel een wijntje maar probeer toch wel vanaf een paar dagen voor mn ovulatie niet meer te drinken haha!
 
Laindey; wat goed dat je sinds maart al bent gestopt met roken. Heel knap! 
 
Mini M; ik voel me dus nu ook heel schuldig dat ik nadat ik een aantal weken gestopt was tussendoor weer heb gerookt! 
 
Morgen is mijn NOD. Heel spannend. 
 
 
Terug
Bovenaan