NOD eind januari (15-31 januari)

Gefeliciteerd allemaal! Wat ben ik blij voor jullie! ?
Ik ben nog steeds niet ongesteld ben nu al bijna een week overtijd.. en toch heb ik het gevoel dat er iets in mijn lichaam gebeurd..
Veel liefs K
 
 
Hey Kimbly,
Ja afgelopen vrijdag die was negatief!
Mijn laatste dag van eerste ongesteldheid was 28 december
Normaal altijd een cyclus van 28 alleen die keer daarvoor zat er zomaar 6 weken tussen
Of mijn lichaam houd me voor de gek of ik moet nog geduld hebben,
Mijn tepels zijn zo groot, net of ze ieder moment uit elkaar knallen, mijn bh's passen niet meer, heb ze al een haakje losser moeten doen.
Liefs
 
Misschien morgen nog een keer testen? Je bent alweer bijna een week verder inmiddels! Klinkt in ieder geval wel positief!
 
Gefeliciteerd voor iedereen die super nieuws heeft gekregen!
 
Ik heb bijgelezen op het forum en wat is het spannend (geweest).
 
Zelf zit ik met een vraagje.. het is nu voor ons ronde 5, maar sinds 3 maanden heb ik steeds gek bloedverlies. Zo ook deze maand. Op dag 19 had ik een klein beetje bloed bij afvegen in de avond. Op dag 20 was het nog een klein beetje rood/bruin verlies de hele dag door en op dag 21, vandaag, is dat ook zo. Omdat dit de vorige twee maanden ook zo was heb ik geen hoop meer op innesteling en denk ik erover om contact op te nemen met de dokter.
Heeft er iemand ervaring met naar de dokter gaan rond de 6 maanden? Moet ik er een half jaar 'bij jokken' of gewoon eerlijk zijn? Inmiddels heb ik al 2 maanden temperatuur bijgehouden en wat sporadische ovulatietesten gedaan. Die ovulatietesten kregen maar een heel licht streepje dus ik denk dat er iets mis gaat bij mn eisprong..
 
Terug
Bovenaan