NOD eind januari (15-31 januari)

Ik ben voorzichtig blij, hou toch ergens nog rekening met indroogstreep. Vriend weet ook van niets maar die is zo vreselijk zenuwachtig dat hij vanmiddag wilt testen dus weinig drinken vanmiddag en dan knal ik er wel een kruitvat 2v5 tegenaan die hebben weinig HCG nodig toch?
foto had ik op een ander forum gezet waar je wel normaal kan uploaden en die link heb ik gekopieerd! 
Waitingfornrtwo ook jij GEFELICITEERD!!!
wat een geweldige resultaten! Ik ga nog even duimen draaien en doodsbang naar de wc vandaag Haha hou jullie op de hoogte!!
 
Genieten? Ik moet echt bijkomen ?.. wat een shockering,l na 9 rondes zeg. Maar ben er super blij mee. Ben benieuwd hoe mn mannetje reageert straks. Het is voor hem tenslotte de 3e.
Ga zo de kids ophalen van school van mijn vriend, dus dat zorgt weer ff voor afleiding. Thnx voor jullie support allemaal! En watingfornr2 ook GEFELICITEERD ?
Voor de rest zet ik een kaarsje aan ?
 
prcies hetzelfde hier klojo. Ronde 8 en man heeft ook al 2 kindjes maar die is haast nog zenuwachtiger dan ik hihi :)
 
waitingfornrtwo: ben nog niet overtuigd van Mn streep dus emoties en gevoelens vliegen momenteel echt alle kanten op! Hoop zo dat hij op gaat lopen!
 
Terug
Bovenaan