NOD eind januari (15-31 januari)

Hee Kimbly,
Mmm,  niet leuk..
Morgenochtend met ochtendurine is wel het beste. 
Bij een vriendin van mij teste ze pas na 2 weken postief. Nog te weinig hgc opgebouwd terwijl ze wel overtijd was. Wil je dus wel nog een beetje hoop geven. Maar snap dat dit voor nu een hele erge teleurstelling is. Hou je taai.
Susanne
 
Ik heb even weer een beetje bij gelezen omdat ik toch erg benieuwd was hoe het bij iedereen gegaan was. 
Ik lees vooral de laatste pagina`s allemaal goede berichten! Fijn om te lezen en fijn om te lezen dat het zo goed is gegaan. 
Dus voor jullie allen van harte gefeliciteerd en geniet van jullie zwangerschap! 
 
 
Hoi dames. Ik ben nog steeds overtijd. Inmiddels alweer 10 dagen. Over 4 dagen ga ik nogmaals testen als deze negatief is wordt mijn bloed geprikt. Mijn humeur is niet al te best sinds afgelopen week. 
Ik vind koffie ineens ook stinken naar kattenpis.. zou dit een teken kunnen zijn?
 
@mainecoon hee! duurt lang he, die onzekerheid! Ik ben morgen 3 weken overtijd.. heb zelf geen hoop meer en ik wacht tot de volgende menstruatie maar gewoon af.. Heb wel aanstaande woensdag een afspraak bij de gynecoloog, om te kijken hoe het er vanbinnen uitziet bij mij.. Dit omdat er in mijn familie pcos is.. En een onregelmatige cyclus heb.. Spannend vind ik het wel.
 
ik hoop voor je dat je over 4dagen een positieve test heb! Ik merk zelf ook wel dat ik snel geïrriteerd ben.. heb ook nog steeds krampen in mn buik. Maar ik denk dat het gewoon mn lichaam is die me voor de gek houd.. 
 
succes en ik duim voor je!
 
Ik ben dus ook heel bang dat ik mijzelf voor de gek houd. Ik weet het pas zeker na het bloedonderzoek voor mijn gevoel.
Wauw 3 weken overtijd is wel erg lang. Goed dat je woensag naar de gynocoloog gaat. Ik kan mij voorstellen dat dit ook zenuwslopend is.
Mijn cyclus is altijd regelmatig geweest ookal heb ik een vrij lange cyclus van 36 dagen. 
 
 
@mainecoon ja ik snap dat je de bloedtest afwacht!
bij mij niet meer nodig, ben vanochtend ongesteld geworden. Ben er blij om want nu kan ik weer verder! Heel erg benieuwd wat voor cyclus ik nu ga krijgen.. mijn man werkt ook 2 weken in het buitenland en 2 weken thuis. Dus het moet ook maar net kunnen.. achja we zien het wel, ondanks ik er toch wel mee bezig ben. 
 
Wat een spanning nog bij een aantal dames! Ik ben sterk van mening dat als je er misschien teveel mee bezig bent dat je menstruatie uitgesteld wordt. Ik had al een paar maanden een cyclus van 28 dagen, de laatste keer was 34dagen doordat ik er teveel mee bezig ben geweest. Ik had heel veel zwangerschapsymptomen. 
 
Succes dames! Laat het los en doe een test of bloedprikken.
 
 
@beautygirl ja daar ben ik het ook mee eens! Had het nu ook na 10 dagen overtijd mezelf er ook wel bij neergelegd. Nu gaan we er weer tegen aan! Hoop ook echt dat mn man thuis is in de vruchtbare dagen.. mijn cyclus is 36-30-51 dus ik heb weer geen idee haha! ?
 
heb woensdag afspraak bij gynecoloog voor evt pcos. We gaan het zien! Ben wel beetje zenuwachtig ervoor. 
 
 
 
Succes iedereen met klussen en wachten! ?
 
Terug
Bovenaan