Zou wel heel toevallig zijn dat we allebei dan uitgerekend zouden hè? Ook lekker dicht bij elkaar qua datum dan. Bij de bevalling van m'n oudste begonnen om 22.00 uur de weeën, om 10.00 uur volledige ontsluiting, toen een uurtje geperst, maar de weeën zwakten af, een pauze ingelast en toen weer een uur persen weer geen goede weeën en toen richting ziekenhuis en daar is ze om 14.20 uur geboren met één kleine tractie van de vacuumpomp. Ben wel geknipt en had daar na de tijd wel veel last van. Bij de jongste kwamen de weeën om 14.00 uur rustig op gang, om 19.30 uur de verloskundige gebeld, hij gaf aan dat hij met een uurtje wel kwam kijken, want ik was veel te rustig nog. Om 20.30 uur kwam hij en toen had ik 5 cm ontsluiting. Om 21.25 uur volledige ontsluiting en toen deze wegpuffen (pff), omdat de kraamassistentie nog niet gearriveerd was, toen deze om 22.00 uur binnenkwam werd onze jongste om 22.05 uur geboren. De verloskundige gaf wel aan dat bij een evt 3e het nog sneller zou kunnen gaan! Hoe waren jouw bevallinge? Ik las dat je waarschijnlijk een keizersnede kreeg, je hebt toch geen medische indicatie?