NOD en negatieve test

he daar ben ik weer. Had ik net weer een heel verhaal getypt, start de computer opnieuw op en kan ik dus weer opnieuw beginnen. Echt irritant.
Nou goed, lijkt me idd erg leuk als we allebei dit jaar nog gaan bevallen, voor de feestdagen zo ´n klein ukkie
Nou hier heeft mijn oudste zoontje twe ontstoken ogen. Hij heeft nu antibiotica en oogdruppels en ik hoop dat het snel weer over is. Zou vanmiddag bij een hoogzwangere vriendin op visite gaan, maar dat is nu niet zo ´n goed plan, is namelijk besmettelijk.
Opa en oma komen vanmiddag en mijn broer dus de jongetjes vermaken zich toch wel. Gezellig met z ´n allen eten.
Ik ben deze maand al veel minder bezig met zwanger worden dan vorige maand, komt echt opdat dat de eerste maand was en we net de beslissing hadden genomen. Heb jij dat ook?

Fijn dat iedereen bij jullie ook weer opgeknapt is. Is toch erg vermoeiend vind ik als er iemand ziek is. Ook als mijn vriend ziek is, dan merk je eigenlijk pas hoeveel hij doet.

Fijne dag!

Liefs babymama

hey meiden,

ook weer eens ff tijd om wat te schrijven..de kleine (8mnd) is ziek, hoge koorts en de andere is gewoon heerlijk druk (3,5 jr)...en dan heb ik ook nog eens een vader die ernstig ziek is sinds december dus daar houden we ons wel zoet mee..
hoeveel dagen moeten jullie nou nog wachten? en babymama hoe is jou man/vriend eronder? staat hij ook achter een eventuele ks of niet?

Groetjes inge

Haihai,

Babymama, ik herken helemaal wat jij schrijft, ik stond er de afgelopen week ook helemaal alleen voor en dan mis je pas de dingetjes die je normaal saampjes doet. Mijn man laat bijv.  vaak de hond uit en in de tussentijd pak ik de vaatwasser in en dat moest ik dus doen nadat ik de hond uitgelaten had. Gelukkig  was dit maar voor korte tijd, maar ik heb echt wel respect voor mensen die er alleen voor staan met 2 kids. Ook wij hebben vanaaf gezellig gegeten met m'n broertje en m'n oma, lekker eten gehaald bij de Chinees, lekker makkelijk! Ik ben momenteel ook minder bezig met zwanger worden, heb meer een afwachtende houding aangenomen en denk dat dat ook goed is. Ik vind dit forum erg leuk, maar ik lees hier ook wel verhalen van meiden die er zo mee bezig zijn dat ze zich na ronde 1 meteen afvragen of alles wel goed is. Heeft jouw zoontje wat voor z'n oogjes gekregen? Is best lastig om bij de kids wat in de ogen te doen hè?. Wanneer is jouw NOD trouwens?

Inge, wat sneu dat je kindje ziek is. En wat heftig dat je vader al sinds december ernstig ziek is, kan me voorstellen dat je zo nu en dan tijd tekort komt. Sterkte!

Groetjes en alvast een fijn weekend!

he hoi,

inge: vervelend joh dat je kindje ziek is. Ik hoop dat hij al een beetje opgeknapt is. Ook heel naar van je vader. Vorig jaar rond deze tijd is mijn vader ziek geworden en afgelopen zomer is hij overleden. Dat was ook een hele heftige periode. Ik hoop dat je vader weer opknapt en wens jullie heel veel sterkte.
Mijn vriend vind dat we tegen die tijd moeten kijken hoe groot het kindje is en dan een beslissing maken. Toen ik reageerde dat ik ws zowiezo een ks wil, begreep hij dat meteen en staat hij daar ook achter. Hij wil natuurlijk ook niet meer mee maken wat er toen gebeurt is.
Nu ws net mijn eisprong gehad en dus weer twee weekjes geduld hebben.

Espritfreak:Hee gezellig jij ook eters. Wij wilden eerst ook chinees halen, maar hadden al een keer patatjes gehaald dus maar een lekkere pasta gemaakt.
Mijn zoontje heeft oogdruppels en antibiotica. Hij had ook echt behoorlijk onstoken ogen hoor. Gisterochtend kreeg hij ze allebei niet open en kon hij dus niets zien. Echt heel zielig. Gelukkig gaat het nu weer beter en zijn z'n ogen niet meer zo dik.

Vanacht allebei de kindjes wakker, de jongste al een paar avonden en de oudste omdat hij dan antibiotica krijgt. Toen was het ook nog aan het stormen en onweren en dat vonden ze eng dus lagen ze allebei bij ons in bed. Uiteindelijk hebben mijn vriend en ik denk ik 5 uurtjes geslapen dus behoorlijk moe nu.
Mijn NOD is met mijn cyclus zoals vorige maand 11 maart en als mijn cyclus zo is zoals vroeger 13 maart.
Het rare is dat ik gisteren weer een zeurend gevoel onderin mijn buik had. Een week na mijn eerste buikpijn dag van mijn eisprong. Maar als mijn eisprong later was 3 dagen na mijn eisprong. We zien wel weer. Hou me er niet zo veel mee bezig in de zin dat ik echt haast heb ofzo. Dit forum vind ik vooral gezellig en is helemaal niet alleen speciaal voor zwanger worden haha.

groetjes babymama

goedemorgen,

zo was een heel verhaal geworden gisteren.
Is iedereen weer een beetje opgeknapt? Hier gelukkig wel, gaan vandaag   wat leuks doen met z'n allen, morgen is de vakantie weer afeglopen.

groetjes babymama

Goeiesmorgens!

Hier ook iedereen zo goed als opgeknapt. Mijn man gaat morgen ook weer werken, dus maar ff afwachten hoe het hem gaat. De vakantie is ook hier weer ten einde, ik had me de vakantie wel wat anders voorgesteld, maar ach we gaan over 2 weekjes er nog ff tussenuit richting CenterParcs en dat is ook wel een  fijn vooruitzicht vind ik. Gisteravond heerlijk uit eten geweest met vrienden, was supergezellie. Het is toch anders als de kids erbij zijn, nu kun je gezellig kletsen zonder dat je continu kinderen in de gaten moet houden. Zeker voor herhaling vatbaar! In het verleden zijn wij vaak met hen op vakantie geweest en nu zitten ze de hele tijd te vissen of wij ook op vakantie gaan. Wij gaan er maar niet op in en zeggen dat we het  nog niet weten. Zij hebben 2 kids en vinden dat meer dan genoeg, ben benieuwd wat zij zeggen als wij zwanger mochten raken van onze 3e. Hebben jullie overigens nog vakantieplannen? Wij gaan denk ik niet op vakantie, heb  toch een paar gidsen gehaald en kwam erachter dat als je 2 weekjes met het vliegtuig  weg wil in het hoogseizoen je toch voor een appt en all-inclusive  zo'n €2800 kwijt bent en dat vind ik best veel geld. Ook omdat wij de zolderkamer nog moeten verbouwen en ook nog meubeltjes voor de jongste aan moeten schaffen. En je kunt het geld maar 1 x uitgeven hè?  
Wij wilden vanochtend richting kinderboerderij, maar het weer is zo slecht dat ik maar een appelcake ben gaan bakken met onze meiden. En nu kunnen ze niet afwachten totdat ie afgekoeld is. Wie weet gaan we vanmiddag na het slaapje van onze jongste uk nog fftjes erop uit.
Wel vreemd van jouw buikpijn zeg, zou het een innesteling kunnen zijn? Ik vind het erg lastig dat ik niet weet waar ik in m'n cyclus zit, ik zou echt niet weten wanneer m'n NOD is, maar ik heb zo het idee dat ik op vakantie ongi wordt (ik hoop het natuurlijk niet). Is de afgelopen paar keren iedere keer het geval geweest, erg prettig!

Nou voor jullie ook nog een fijne zondag!

gelukkig dat iedereen bij jullie ook weer opgeknapt is.
Lekker even er tussenuit naar centerparcs. Vinden de kids ook vast leuk.
Ja gezellig he even alleen met volwassenen kan je idd even lekker bijkletsen, komt er met de kinderen erbij toch meestal niet van.
Hebben jullie geen zin om samen op vakantie te gaan? Wij vinden het ook lekker om met z'n 4tjes te gaan hoor, ben je echt even lekker als gezin weg. Hier schiet het er ook bij in hoor. Huis gekocht, twee kinderen en misschien binnenkort alweer zwanger. We hebben er ook bewust voor gekozen. We vinden een groot en gezellig gezin belangrijker dan veel luxe. Dat is ook een reden dat ik niet fulltime wil werken. Ik heb liever wat minder geld en wat meer tijd voor de kinderen.
Ja raar he die buikpijn, zou wel leuk zijn als het een innestelling zou zijn. Nu heb ik nergens meer last van.
Hebben jullie al mensen verteld dat jullie voor een derde kindje gaan? Ik heb het tegen een collega verteld. Zij was meteen super enthousiast. Ze heeft zelf 4 kinderen. En mijn moeder wist dat ik de pil niet meer slik doordat ik toen zo'n buikpijn had. Ze vroeg toen, hoe doe je dat met anticonceptie? En ik zei: niet. O maar dan ben je binnenkort misschien welweer zwanger ben je daar al aan toe? En ik: ja denk het wel. Nou toen vond ze het wel leuk dat ze dan weer oma wordt. Wordt ook wel druk voor haar want ze past altijd 1 dag in de week op.

groetjes babymama

Heey,

Zijn jullie pas verhuisd dan? Alles al op orde en hebben jullie voor nr 3 ook een aparte kamer of moeten er 2 bij elkaar op de kamer? En voor wat betreft de vakantie, wij zouden het wel leuk vinden om met die vrienden + hun kids op vakantie te gaan, maar ja wij hebben nu zoiets van dat we dat volgend jaar of het jaar erop doen. Wij zullen er vast nog wel tussenuit gaan, wie weet een last-minute, want in het gunstigste geval zou ik toch pas eind november uitgerekend zijn, maar het zou ook maar zo pas in de loop van volgend jaar kunnen zijn en dan is 't best lang zonder vakantie (erg hè?). Wij laten het dus maar even op z'n beloop, boeken kan altijd nog.   Wat voor soort vakanties hebben jullie altijd gehad, vliegvakanties of campingvakanties, of iets anders? Heb nl. ook al stiekem op de site van Vancansoleil gekeken naar een stacaravan, is inderdaad een heel stuk goedkoper, maar ik zie ook wel op tegen zo'n lange reis met de meiden in de auto, maar ook daar zitten de campings die mij het meest aanspreken allemaal al vol in het hoogseizoen en daar komt nog bij dat wij nog nooit gekampeerd hebben, vandaar die stacaravan, toch nog een beetje luxe hahaha.
Wij hebben nog niemand verteld dat wij voor nr 3 gaan, ik denk dat een aantal mensen in onze directe omgeving wel een vermoeden heeft, maar ja van ons zullen ze niet eerder wat horen dan als het zover is. Ik verwacht van een aantal mensen wel een verbaasde reactie en wie weet ook de vraag of het wel gewenst is, maar ja die mensen houdt je toch. Goh dat jouw collega 4 kinderen heeft, leuk dat hoor je niet zoveel. Bij ons blijft het wel bij 3 kids, of het zou nu een tweeling moeten zijn. En jullie gaan jullie voor meer dan 3 kids?

Liefs!

Terug
Bovenaan