NOD en negatieve test

Hoi dames,

espritfreak: nog steeds koortsvrij? Ik hoop het wel en dat je je verder ook weer wat beter voelt.
Wat raar zo'n tussentijdse bloeding. Zou je denken aan een innestellingsbloeding, maarja dat is ook niet logisch als je dit vorige maand ook had. Kan het iets te maken hebben met je eisprong? Ik heb geen idee. Of is je ongi begonnen op dag 25?

inge: ik heb een beetje hetzelfde als jij wat betreft de reactie van andere mensen op een kindje met een erbse. Ik kan alleen maar blij zijn dat hij er nog is, het had veel erger kunnen aflopen. En natuurlijk vind ik het af en toe moeilijk dat zijn arm niet alles doet, maarja hij doet ook heel veel wel en daar kijk ik ook liever naar. Ik merk ook dat hij zelf niet anders weet. Nu stopt hij steeds heel schattig allerlei spullen en knuffels tussen zijn linkerarm en sjouwt daar dan mee rond. Echt heel lief!
Zwemmen doen we af en toe hij vind het nu pas leuk en peutergym is hij misschien nog te klein voor? Wel speelt hij de hele dag en gebruikt overal zijn arm bij. Ik weet bijna zeker dat hij links is, want hij probeert alles eerst met links en pas als dat niet lukt neemt hij het over met rechts. Ik heb een echo van hem waarop hij op zijn linker duim aan het zuigen is.
Wij hebben ook getwijfeld over een derde. Alles loopt nu zo lekker en twee super leuke gezonde boys. Maarja het blijft kriebelen en dan maar nu ook, kan hij of zij er mooi achteraan en lekker mee spelen.

Verder vandaag zelf weer een beetje op de been en in sctie gelukkig, werd duf van het binnen zitten. Nog wel last van mijn buik en moeite met eten, maar wilde toch een paar kilo kwijt haha. En idd richting vruchtbare dagen, gelukkig mijn mannetje ook weer opgeknapt. Gaan er niet echt voor deze maand ivm verjaardag zoontje, maar als het zo is, is het ook wel weer heel bijzonder.

liefs babymama

Babymama, jij gelukkig ook weer wat beter! Zijn je kindjes ook ziek geweest of waren alleen jij en je man de klos? Ik heb vandaag ook voor het eerst niet continu op de bank gelegen met een deken op. Heb m'n jongste zelfs opgehaald van de crèche, maar dat viel me niet mee (gister heeft m'n man het gedaan), ik stond echt te trillen op m'n benen. Het lijkt erop dat het toch geen tussentijdse bloeding is bij mij, maar gewoon m'n ongi en wel op dag 25!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit, is nog nooit voorgekomen! Heb je bij een innestelingsbloeding veel bloedverlies en is dat dan helderrood bloedverlies, weet jij dat?

hoi espritfreak,

gelukkig dat je weer een beetje aan het opknappen bent, duurt ws nog wel een tijdje voordat je niet meer zo slapjes bent.
De kinderen zijn nu niet ziek geweest maar vanaf eind november al wel heel vaak terwijl ze daarvoor bijna nooit ziek waren. Ze gaan sinds die tijd naar de creche en pikken daar vanalles op.

Zou op zich wel mooi zijn ongi op dag 25, wel jammer natuurlijk dat je niet zwanger bent. Ik heb geen idee hoe een innestellings bloeding is, maar heb wel eens gelezen dat het op een ongi kan lijken maar dan wat minder? Er zijn hier vast dames die er meer verstand van hebben dan ik. Ik hoop het! Zou wel super leuk zijn!

liefs babymama

Hey babymama,

Ik begin me langzamerhand steeds beter te voelen. Heb vannacht ontzettende hoofdpijn gehad en dus weinig geslapen, ook omdat er een klein spookje aan het spoken was (hihi). Nou heb net ff op babybrabbel m'n cyclus berekend uitgaande van deze 25 dgen en dan kom ik als uitgerekende datum toch weer op 25 november uit. Ik vraag me eigenlijk ook af of ik deze maand wel een eisprong heb gehad, maar ja ik heb nu niet getempt dus ik weet het niet. Ik twijfel eigenlijk of ik as ronde nu wel of niet moet gaan tempen om toch eens te zien of er überhaupt wel een eisprong te zien is ih schema. Jullie hebben toch maar besloten om deze maand niet gericht te klussen ivm de verjaardag van jullie oudste? Aangezien jij een regelmatige cyclus hebt kan ik 't me wel voorstellen, je hoeft immers niet zolang te wachten totdat je eisprong er weer is. Nou ja, wie weet wordt 't dan een decemberkindje?

Fijne dag nog!

Hoi espirfreak,

heeft je ongi toch doorgezet? En volgens mij heb je altijd een eisprong gehad als je ongi wordt, er zijn hier op het forum ook dames die geen of bijna geen eisprong hebben en de menstruatie blijft dan volgens mij ook uit. Ik hb nooit getempt dus weet ook niet hoe duidelijk dit bij bij tezien is.
Gisteren zei mijn mannetje, oh ben je nu vruchtbaar dan klussen we vandaag, zondag, dinsdag en donderdag! En dat terwijl hij vooral degene was die er deze maand niet echt voor wilde gaan. We kijken wel hoe het loopt. Heb vanacht net zo'n pijn gehad als vorige maand. Werd er zelfs wakker van en heb een paracetamol ingenomen die ik bijna nooit gebruik. Dus of dit nou mijn eisprong is (zou wel héél vroeg zijn) of dat ik rugklachten heb die doortrekken naar mijn buik? Ik heb geen idee, heb het voor vorige maand nooit eerder gehad.
Als ik deze maand zwanger wordt uitgerekend op de verjaardag van mijn zoontje, wordt ik volgende maand zwanger bijna uitgerekend op mijn eigen verjaardag. Maar het kan natuurlijk ook nog veel langer duren, bij de oudste heeft het tenslotte ook 8 maanden geduurd.
Heb jij altijd al zo'n onregelmatige cyclus gehad?

Inge: ik vroeg me nog af of jou zoontje er zelf al bewust van is dat zijn arm een beetje anders is en hoe hij hierop reageert.

liefs babymama

Heeey,

Nou jouw mannetje heeft er dus zin in! Ik vind het alleen maar super dat jouw man er zo mee bezig is. Mijn man is precies zo. Ik las hier laatst een onderwerp waaruit bleek dat er toch wel wat mannen zijn die wat moeite hebben met op het juiste moment klussen. En dan denk ik tja je moet er soms wat voor over hebben toch? En dat geldt niet alleen voor de vrouw, maar zekers ook voor de man. Ik vind het wel heel apart dat jij je eisprong voelt, ik kan me daar geen voorstelling van maken. Door middel van de temperatuurmethode kun je overigens zien of je een eisprong hebt gehad, dan stijgt de temperatuur zo'n 0,4/0,5 graden. De temp blijft vervolgens plusminus 14 dgn hoog en als die zakt (dat hoop je natuurlijk niet als je op dit forum zit) dan word je ongi. Op moment dat de temp is gestegen is je eisprong dus  al geweest. Welke datum ben jij jarig? Wij hebben   't geluk dat van ons gezin alleen onze oudste in het najaar jarig is. Nou ik wens jullie veel klusplezier !

he espritfreak,

wel gezellig he zo kletsen haha.
Ja mijn mannetje is de drijfveer achter de zwangerschappen haha. Bij de eerste wilde hij al een tijd maar was ik nog aan het studeren, bij de tweede wilde hij alweer en dacht ik ach het duurt wel een paar maanden, niet dus meteen eerste maand. En nu wilde hij al een paar maanden mar had ik teveel aan mijn hoof. Je unt dus ook wel zeggen dat hij een hele super vader is. Echt heel leuk.
Jouw man ook zo te horen, ik vind het echt super leuk als mannen zo betrokken zijn en het niet alleen maar een vrouwen ding wordt. Mijn man houdt zich niet echt bezig met boekjes, internet en zulke dingen maar hij vind zijn kinderen het aller belangrijkst.
Mijn eisprong voelen heb ik altijd al gedaan, het voelt even alsof je ongi wordt alleen dan vnl aan 1 kant. Ik heb ook de innestelling van mijn tweede gevoelt, heb toen echt even dubbel gezeten van de pijn. Geen bloeding van gehad trouwens. Ik denk dat dit gebied gewoon gevoelig voor mij is.
Maar als ik het goed begrijp moet je dus een tijdje tempen om al van te voren te kunnen weten wanneer je eisprong is. En is dat dan wel te doen met jou onregelmatige cyclus? Of gebruik je dit vooral om je ongi te kunnen berekenen?

we hebben de bakfiets gekocht en de kids vinden het helemaal geweldig.

Oja verjaardagen genoeg eind vh jaar:
zoontje 20 november
broer 24 november
vader 12 dec
ikke 20 dec
en dan nog alle feestdagen tussendoor. Maar goed iig wel gezellig dus kan er best nog 1 bij!

Goeiesmorgens,

Nou ja, zo'n goeiemorgen is het hier nu ook weer niet. Ben ik zelf net weer een beetje op de been ligt m'n mannetje plat op bed met een soort van migraine-verschijnselen. Hij had de afgelopen dagen al wel erge hoofdpijn, maar nu is de climax schijnbaar. Kon ik er nog net bij gebruiken. Denk dat ik morgen wel weer ah werk ga, maar zal wel moeite kosten, ben nog behoorlijk slapjes. 'T is wel een gezellige boel bij jullie ah eind vh jaar of niet? Hebben jullie niet dat de mensen zo rond jouw verjaardag geen zin meer in gebak/hapjes e.d. hebben? Ik moet sowieso toch wel zeggen dat er hier met de verjaardagen nog maar weinig hapjes (zoals kaas e.d.) gegeten worden. De wat apartere dingen (en dus ook bewerkelijkere) zoals wraps en kip met monchou en ananas zijn 't 1st op.

Nou ik ga  maar fftjes Sarixell halen bij de apotheek, kijken of dat helpt bij m'n mannetje.

Tot later!

Terug
Bovenaan