NOD en negatieve test

hoihoi

nou het zit niet echt mee he met het ziek zijn. Hoe is het nu met je man? Nog steeds zo'n hoofdpijn of gaat het alweer wat beter?
En met jou dan want meteen erachteraan werken is best pittig hoor als je nog zo slapjes bent. En heeft je ongi nog doorgezet?
Bij ons op de verjaardagen hebben we idd ook meestal geen kass enz. Heb afgelopen zomer toen mijn jongste 1 werd allemaal soorten sandwiches gemaakt, ook met fruit en chocopasta voor de kids. Nou de broodjes waren echt zo op. Is idd allemaal wel meer werk. Mijn eigen verjaardag vier ik meestal niet zo uitgebreid er zijn dan al zoveel feesten. Hoe oud ben jij eigenlijk, ik ben 31.
Vandaag weer zo belachelijk veel pijn van mijn eisprong. Kan de afeglopen 2 maanden ook niet zeggen wanneer die precies is. Had eerst altijd 1 of 2 uurtjes steken aan 1 kant van mijn buik. Dat was dan mijn eisprong. Nu gewoon een paar dagen echt veel pijn, ook mijn bekkenklachten komen er weer helemaal van terug. maarja alles voor   het goede doel.

groetjes

nou hier alles rustig en lekker genoten van het mooie weer. Wel vandaag nog een aantal pijnaanvallen gehad, maar nu sinds vanmiddag niet meer. Wie weet mijn eisprong dus al gehad?
Hoe is het bij jullie?

babymama

Hoi

Hier heeft de buikgriep ook toegeslagen, gisteren de hele dag op bed gelegen...vriendlief lekker met de kids naar de dierentuin, hoefde ik me er niet zo druk om te maken.
Mijn mannetje is zich sinds het gips wel bewust dat er iets met zijn arm is, vertelt weleens aan anderen dat hij een litteken heeft..vindt hij wel stoer...samen showen we dan ons litteken (hij van de operatie en ik van de ks), haha...ik zeg ook altijd tegen hem dat alle stoeren mannen wel ergens een litteken hebben en dan doet ie alsof ie een stoere piraat is.
Spelenderwijs wordt hij zich er wel bewust van maar last ervan, helemaal niet.

Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie wel enig inzicht in wanneer jullie nod is?
Groetjes Inge

Haihai,

Inge, balen zeg jij ook de griep! Ik wens je beterschap.

Babymama, fijn dat de pijn weer verdwenen is, ben benieuwd of dit je eisprong was of niet.

Ff een kort berichtje van mij. Ben vandaag wel weer ah werk gegaan, maar moest 1st met m'n man richting huisarts en daarna naar de poli hier om een hartfilmpje/thoraxfilmpje te laten maken. Hij kreeg gister nl. hele erge pijn op z'n borst, de huisarts gaf gister aan dat z'n bloeddruk/hartslag ok was, hij dacht dat hij een virus   had dat hem op de borst was geslagen. Hij heeft pijnstillers gekregen en die zouden de pijn moeten laten verdwijnen, maar ja niet dus. Vandaar dat wij vandaag weer richting huisarts moesten. Inmiddels uitslag gehad vh filmpje, deze was okay en de uitslag vd foto komt morgen!

goedemorgen dames,

nou zeg iuk had net al een heel verhaal getypt, is er een fout en alles weg. Dus nu even kort (moet nog ah werk)

Inge: ik hoop dat het weer wat beter gaat. Zo niet, beterschap!

Espritfreak: jeetje zeg wat een verhaal over je man. Hoe is het nu en zijn de uitslagen   van de foto al binnen? Sterkte en beterschap!

groetjes babymama

Haihai,

Ff een update vanaf deze kant. Met m'n man gaat het inmiddels weer wat beter. De uitslag vd foto liet geen infiltraten (kleine ontstekingen) zien, dus die was ook goed. Wel is hij nog steeds erg benauwd, maar ook dat wordt wel wat minder, dus we gaan weer de goede kant op. Bij jullie iedereen hersteld? We gaan over 2 weken heerlijk een midweekje weg richting CenterParcs, een erg prettig vooruitzicht moet ik zeggen. De kids hebben hier deze week vakantie, dus vandaag tot 8.30 uur geslapen. Hadden we echt ff nodig! Als het goed is zijn bij jou de klusdagen inmiddels voorbij, nu maar weer afwachten. Dat afwachten dat duurt altijd langer als de periode van de ongi tot aan de klusdagen, hoe zou dat nou kunnen?? Volgens mij zijn wij vrouwen op dat gebied erg ongeduldig aangelegd, de mannen hebben daar toch veel minder last van.

hoihoi

nou gelukkig dat het weer wat beter gaat. Nu maar hopen dat hij snel weer helemaal opknapt.
Hier ook lekker vakantie. Moet zelf nog wel veel doen (zit in het onderwijs) maar   is wel lekker zo hoor. Veel naar buiten met de kids.
Ik denk dat ik mijn eisprong al heb gehad wat betreft buikpijn, maar als ik reken met een cyclus van 28 dagn die ik altijd had eisprong morgen.
En bij jou? Dat is helemaal gokken nu je ongi opeens zo snel was.
Bij mij vorige maand de eisprong voor dag 13 al geweest op de echo te zien en op dag 27 ongi dus ben heel benieuwd nu. Ben nu nog niet ongeduldig, maar dat komt volgende week ws wel.

groetjes babymama

Hey Babymama,

Nou hier gaat alles inderdaad ook weer de goede kant op. Moest vandaag werken, maar goh wat een chaotische ochtend. Wel spannend dat jouw eisprong al is geweest, bij mij blijft het gissen denk ik, zo'n cyclus als afgelopen maand zal er wel niet in zitten, dus ik ga maar weer uit van een langere cyclus, kan dat in ieder geval niet tegenvallen. Heb ook besloten om niet te tempen, we zien 't wel, ben wel heel benieuwd of wij beiden nog dit jaar gaan bevallen, of dat het volgend jaar wordt. Ik ga nog ff schappies doen, moet voor de bloemkoolschotel die wij gaan eten een ei hebben en laat ik dat nou net niet in huis hebben.

Doegiedoegie, wie weet tot vanavond!

Terug
Bovenaan