NOD februari 2020

<p>Ha dames, Ik zag dat er nog geen draadje was voor februari. Is natuurlijk ook hartstikke vroeg nog. Ik ben na de miskraam weer voor het eerst ongesteld geworden, dus nu weer voor de eerste ronde! Spannend weer.</p>
 
Hai!
Ik kan me ook hier melden... Helaas ongesteld geworden.
Dus ik ga de 5e ronde in, wat ik best moeilijk vind onze 1e kindje was direct raak en bevallen met een keizersnede wat me nu onzeker maakt, zou er iets veranderd zijn?! Ook sinds we het proberen lange cyclussen waardoor ik twijvel of ik ovuleer.. Dus deze maand maar clear blue ovu testen proberen, met de action werd ik niks wijzer
Wat rot jongemama! Met hoeveel week heb je de miskraam gehad?
 
 
Nod 5 februari – Jongemama – 24 jaar – ronde 1 na miskraam – 2e kindje
Nod 10 februari- IDK- 30 jaar - ronde 5 - 2e kindje
 
 
 
Ahh jammer IDK, hopelijk is deze maand onze maand! Oh, ja kan me dat best voorstellen, dat je je zorgen maakt. Ovulatietesten is idd wel een goede optie, wie weet vindt je je ovulatie beter!
Ik kwam er met de termijnecho achter, 10 weekjes dacht ik toen te zijn. Alleen klopte het hartje al niet meer rond 6 weken schatten ze.. dus opgewekt met medicatie. Ergens ben ik wel 'opgelucht' dat ik weer ongesteld ben, eindelijk weer zekerheid. Ik teste namelijk nog heel lang positief met zowel ovu als zwangerschapstesten..
 
Herkenbaar jongemama, voor ons zoontje kwamen wij er bij de 1e echo met 9w achter dat het vruchtzakje leeg was gebleven.. Toenook medicatie gehad.
En je wil dan zsm dat alles weer normaal functioneerd zodat je weer een poging kan doen.. 
 
Nod 5 februari – Jongemama – 24 jaar ronde 1 na miskraam – 2e kindje 
Nod 10 februari- IDK- 30 jaar – ronde 5 – 2e kindje
Ik helaas ook weer hier was ook al aan het kijken voor de februari groep. Ronde 11..maar na bbz en mk. Komende dinsdag eerst controle afspraak na de bbz. Dat wordt ook nog wel spannend want het is de vraag of m'n ene eileider het nog wel doet. De linker hebben ze moeten verwijderen.
Wat naar voor jullie die miskramen.. Laten we hopen dat het nu snel gaat lukken! 
Nod 4 februari - suusx - 33 jaar - ronde 11 - 2e kindje
 
IDK, ja idd! Dus ik wilde de 2e week al wel weer ongesteld worden zegmaar haha.
SuusX, tjoh! Wat spannend zeg! Ik hoop voor je mee!!
 




Nod 5 februari – Jongemama – 24 jaar ronde 1 na miskraam – 2e kindje 
Nod 10 februari- IDK- 30 jaar – ronde 5 – 2e kindje
Nod 4 februari – suusx – 33 jaar – ronde 11 – 2e kindje
NOD 8 februari - Anne anne - 29 jaar - ronde 4 - 2de kindje - cyclus: 30 dagen.
Goedemorgen dames,
Ook ik meld mij hier weer. Zojuist ongesteld geworden. Wat een ellende, vanalles voelen en toch ongesteld worden?. Ik ga komende maand niet letten op wat ik voel want het zegt toch niks.
Pittig dames de miskramen?. En Suusx echt heel spannend!!



 
Hoi dames, 
Ik leef met jullie mee. Ik kom hier al even mee volgen. 
Helaas vorige week met 7w te weten gekomen dat we een bbz hebben. Momenteel aan het afwachten of HCG daalt of methotrexaat nodig hebben. ( Al hopen we dat we dit niet moeten krijgen, of we mogen tot eind april niet proberen)
Geen idee wanneer we de eerste menstruatie terug mogen verwachten en wanneer we weer zouden mogen starten.
Nod 5 februari – Jongemama – 24 jaar ronde 1 na miskraam – 2e kindje 
Nod 10 februari- IDK- 30 jaar – ronde 5 – 2e kindje
Nod 4 februari – suusx – 33 jaar – ronde 11 – 2e kindje
NOD 8 februari – Anne anne – 29 jaar – ronde 4 – 2de kindje – cyclus: 30 dagen.
NOD onbekend - Liefje - 26 jaar - ronde 1 na bbz. ( ronde 5) - 1e kindje
 
Terug
Bovenaan