NOD februari 2020

Hoi ben nieuw hier gisteren was men nod maar tot nu toe niet ongesteld ?is de eerste keer dat ik gepland zou zwanger worden
 
Goedemorgen dames.
Mijn NOD was ze 26ste voor mijn gevoel lopen mijn testen wel op tenopzichte van woensdag en vandaag. Wat vinden jullie?
Ben wel wat onzeker heb in Januari 19 een miskraam gehad op 7 weken. Laten we hopen dat dit een blijvertje is en dat wij allemaal een postieve test mogen krijgen ❤️
https://www.mupload.nl/img/y9vrcj4.jpeg
 
@sylvestertje ik weet niet wat mijn cyclus is want heb 8 jaar niet gemenstrueerd. Heb 3,5 week geleden mijn spiraal verwijderd. Maar omdat ik via ovulatie test weet dat ik een eisprong had op 12 feb verwachte ik wel dat ik of een positieve test zou hebben of dat ik zou gaan menstrueren. maar helaas beiden niet. dus ik heb geen idee...
Vandaag nog een ovulatie test gedaan en daar was wel een licht streepje. Geen idee wat dat betekend?
Jij inmiddels al een positieve test?
 
Nesjeuh! Spannend, eerder al een normale cyclus gehad of net gestopt met de pil/anticonceptie? Heb je al getest?
Gebruiker, die lijken me overduidelijk positief, ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap!
Lynn Leeuw, een ovulatietest kan positief uitslaan als je zwanger bent.. Maar na het stoppen met anticonceptie kan het even duren voor je cyclus normaal is.. (had je een koperspiraal of met hormonen?)
Vervelend als het geen van beiden is he! Hier afgelopen woensdag een negatieve zwangerschapstest. Ik zit op dit moment op dag 37 van de cyclus... Nog geen ongesteldheid te bekennen.. Maar is pas de eerste cyclus na mijn ongesteldheid van 23 januari... Ik heb voor die tijd borstvoeding gegeven.. (net de laatste laten vervallen) nu dus wachten op mijn 2e ongesteldheid... Dan kan ik vol moed ronde 2 in :)
Verwacht niet dat het nu nog positief uitvalt. Bij een langere cyclus dacht ik vaak geen eisprong te bekennen.. 
 
Balen Lapjesendraad!
Hier inmiddels op dag 39 :(.. Nog niks te bekennen. Heb het opgegeven te testen en wacht m'n ongesteldheid maar gewoon af :) 
 
Hallo allemaal,
Livvv veel succes ! Hier eind dec ook een miskraam wegens bbz. 
Hopelijk hebben we allemaal snel ee prachtige zwangerschap.
Ik zit momenteel op dag 40. Sinds dag 30 hele wazige streepjes ( bij inmiddels 3 verschillende merken + bij de urinetest van de huisarts.)  maar ook negatieve bloedtest. Tot nu toe nog geen ongesteldheid. Wel vorige week knallers van ovulatietesten. Ik ben volledig in de war nu.
Normale cyclus was altijd 33-35d. Maar door de bbz zal dit nu dus aangepast zijn..
 
 
Terug
Bovenaan