NOD februari 2020

 
Ik mag me hier ook weer melden, nadat ik de afgelopen ronde voor het eerst mijn eisprong miste en dus de IUI niet doorging. We gaan dus weer op herhaling voor poging 3 maar nu wel met een controle echo volgende week vrijdag en wellicht zelfs een dosis hormonen om de eisprong gecontroleerd te laten gebeuren. Ronde 16 alweer en het wordt geestelijk zwaarder, elke maand weer de teleurstelling. 
NOD 1 februari - Lapjesendraadjes - 37 jaar - ronde 16 (3e poging IUI) - 1e kindje
Nod 4 februari – suusx – 33 jaar – ronde 11 – 2e kindje
Nod 5 februari – Jongemama – 24 jaar ronde 1 na miskraam – 2e kindje
NOD 8 februari – Anne anne – 29 jaar – ronde 4 – 2de kindje – cyclus: 30 dagen.
Nod 10 februari- IDK- 30 jaar – ronde 5 – 2e kindje
NOD onbekend – Liefje – 26 jaar – ronde 1 na bbz. ( ronde 5) – 1e kindje
 
 
Jeetje dames! Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik moet zeggen! Heel heftig lijkt mij het!? @Liefje, fijn dat jullie steun aan elkaar hebben ondanks dat het voor hem anders voelt.
@lapjesdraadjes, jeetje ja ik kan mij voorstellen dat het met de maand zwaarder word!! ? Wel vertrouwen in het traject?
 
@lapjesendraadjes jeetje wat pittig zeg jullie traject kan me voorstellen dat het iedere maand weer zwaarder wordt. Moeilijk om dan moed te houden denk? Maar ook voor jullie gaat er zeker een baby komen!
@daantjevijferdertig ook heftig zeg! Wat een narigheid allemaal! Hoe lang is dit allemaal terug?
Ik ben even van slag en blij dat ik het kwijt kan.. Ik heb vanmorgen een test gedaan van kruidvat 2x5 nou was er binnen de afleestijd een tweede streepje zichtbaar je moet wel goed kijken maar hij is er wel.. Ik heb al de hele week zo'n hoofdpijn en misselijkheids vlagen vandaar toch nog een test. 
Maar ik dacht dat ik vorige wk ongesteld geworden was. Duurde ook alles met elkaar 5 dagen en flink bloed verlies gehad ook. Dat klopt dan toch niet lijkt me?? Ik snap er echt niks meer van.. 
 
SuusX, is het dan geen innestelingsbloeding geweest? Spannend zeg, een streepje is een streepje! Ik zou over een paar dagen nog eens testen om te kijken of die oploopt..
 
@jonge mama, nou het leek echt wel gewoon op een menstruatie.. Heb wel eens eerder een innestelingsbloeding gehad dat was vrij weinig en heel kort ?
Heel verwarrend dit.. We zijn een paar dagen weg geweest en ook gewoon ff lekker een borreltje gedronken enzo. Ga inderdaad over een paar dagen maar weer testen 
 
AnneAnne en SuusX. De dag voor de menstruatie weet ik meestal wel hoe laat het is, de menstruatie zelf is even verdrietig maar daarna pak ik mijzelf weer op en sta ik er weer positief in. Met mij is er verder niets mis, dus het moet een keer gaan lukken! Ik twijfel wel of ik na deze poging al wil overstappen op ICSI, ook omdat ik in maart/april ga verhuizen of dat ik de verhuizing even afwacht en daarna overstap. Als ik er goed over nadenk, denk ik dat ik voor het laatste maar de tijd kan mij niet snel genoeg gaan. Maar wie weet lukt t deze keer wel! Mijn man heeft beloofd dat hij deze keer wel meegaat naar de inseminatie, misschien brengt het geluk! Al is het een procedure van niets, het alleen in de wachtkamer zitten en de klinische procedure voelt voor mij heel eenzaam. Hij had daar niet zo over nagedacht, hij gaat t liefst alleen naar medische dingen, maar voor mij is dit heel anders.
 
Suusx, Ah wat vervelend zeg!! Ik kan me heeel goed voorstellen dat je van slag bent, want dit is gewoon super verwarrend!!. Je lichaam doet ff wat raars en je weet dan niet waar je aan toe bent. Het kan nog alle kanten op, want ieder lichaam en iedere situatie is anders!!!
Het klinkt wel heel erg herkenbaarr en bij mij liep het toen niet goed af, maar dat zegt niets over jou. Hoewel het misschien wel goed is om alle opties open te houden??
Ik heb voor de buitenbaarmoederlijke zwangerschap/miskraam van afgelopen zomer ook een keer een vroege miskraam gehad. Ik werd een paar dagen te vroeg ongesteld, maar dit bleek dus achteraf ook een soort innestelingsbloeding te zijn. Twee weken later dacht ik: wat heb ik toch een "last" van mijn eisprong?! 3 dagen teste ik ook super positief op de ovi-test. Tot ik weer ging bloeden net na mijn eisprong en ik maar eens een zwangerschapstest deed. Bleek ik dus zwanger! Maar wist ook meteen dat het niet goed zat!! Diezelfde nacht superveel kramp en daarna was het klaar.
Hoe lang zijn jullie al bezig? Mij gaf het toen wel hoop dat we in ieder geval zwanger kunnen worden!!
 
Terug
Bovenaan