NOD februari 2020

@liefje jeetje ook al een bbz je hoort 't wel steeds vaker. Ik had in november een bbz. Gaan ze het niet operatief verwijderen? Ik heb een kijkoperatie gehad linker eileider verwijderd en was 2 weken later ongeveer weer ongesteld.
Heel veel sterkte! 
 
Suusx op de 2de echo zat het niet meer aan mijn eierstok en had het een unknown location. Vandaar dat ze methotrexaat wouden inspuiten. Maar gelukkig is het uit zichzelf aan het afnemen.  Vandaag is mijn HCG 60. Dus hopen dat het snel de 0 zal bereiken en we het dus eindelijk kunnen verwerken. 
Anne Anne overdag begint het stilaan te gaan. 's nachts vervloek ik mijn lichaam en stort ik vaak volledig in.
We hopen tegen februari terug een cyclus te vinden. 
 
Anne Anne : samen lukt dit wel. Mijn vriend steunt mij enorm, al voelt dit voor hem ook wel anders aan omdat hij het hartje niet heeft kunnen zien. Hij had het gevoel dat het met de 1ste echo pas echt voor hem speciaal zou zijn, maar zelfs dat heeft hij niet gekregen. 
 
 
liefje, wat ontzettend jammer zeg!!
Ik heb even wat terug gelezen, want jouw verhaal is best herkenbaar! Vooral ook de  door de gekke start, ik had toen ook een duidelijke innesteling bloeding, later weer bloedverlies en nog later ook echt pijn. Hoe vaak moet je nu bloedprikken? En was de echo verder schoon?
Ik hoop echt voor jou dat je HCG gewoon vanzelf daalt, geen rare fratsen meer. Dat is het mooiste. Kan zelfs gunstig zijn voor een volgende zwangerschap, omdat er HCG in je lijf is geweest...!
Sterke!
 
Daantjevijfendertig
heb jij dit ook voorgehad? Is jouw HCG uit zichzelf gedaald ? Of heb je toch methotrexaat moeten gebruiken ?
Om  de driegen wordt er bloed geprikt. Op de echo was sinds vrijdag niets te zien. Volgens de gynae was het een bbz met unknown location. Ik krijg ook geen extra echo meer omdat ze nu via bloedprikken al mijn waarden in de gaten houden.
 
liefje,
ja heb dat ook gehad. 't past niet helemaal in dit forum, maar hier even de korte versie: nav pijnklachten naar gynacoloog, leek op buitenbaarmoederlijke miskraam, was veel bloed op de echo te zien. (5wk) Wel HCG maar geen vruchtje meer, wel groot stolsel.
Veel controles gehad, bloedprikken, echo's etc, HCG zakte ook steeds, maar begon na 3 weken weer te stijgen. Toen MTX injectie gehad (terwijl mijn hele gevoel tegen was!!) En 3 dagen later alsnog geopereerd!! De pijn was namelijk ernorm toegenomen, bij een echo weer nieuw bloed in mijn buik te zien. Bij de operatie bleek er toen OOK een cyste te zitten die was gescheurd.
Heel bizar, twee dingen tegelijk dus. 
MTX was voor niks dus, maar viel uiteindelijk wel mee en die 3 maanden pauze gaf ook wel even rust. Ik hoop dat ie jou bespaard blijft hoor!
 
Terug
Bovenaan