NOD februari 2020

Hallo allemaal! Wat een spanning allemaal.  . Mijn NOD is aanstaande donderdag maar voelde me wat gekkig dus heb er vanmiddag een vroeg testje gedaan. Het lijken twee streepjes maar heel zeker ben ik niet haha. Ik heb geen idee hoe ik een foto toe kan voegen hier vanaf mijn telefoon.... Kan iemand me daarbij helpen? 
 
@stiipje ahh wat jammer! :( Hopelijk is het de volgende ronde raak. Ik duim voor je!
@sylvestertje ja dat je gestopt bent met bv kan denk ik ook meespelen idd. Nog even afwachten.. spannend! Geduld is echt een schone zaak ja! Daar ben ik nu ook achter hahaha
@mamavanmeesp volgensmij kan je op dat schilderijtje klikken, boven het tekstvenster waar je typt. Ben benieuwd!
 
Ik zie zeker een streepje! (Was het binnen de afleestijd ook al zichtbaar?) Over 2 dagen op je NOD nog eens testen of het duidelijker wordt ? Succes!
 
Oh jammer stiipje als je al zover over de tijd bent hoop je toch dat het raak.is had je al.een test gedaan?
Wij zijn doorverwezen door de ha hebben 2 april een afspraak bij de gynaecoloog maar we klussen gewoon door hoor en we zien wel 
 
@Mienn: Aah lief, dankjewel! Hoe is het met jou? 


@Carolinerkj: ja, had zaterdag nog een test gedaan, maar negatief. 


ik hoop weer op de volgende ronde! Vindt het wel lastig om te bepalen wanneer mijn eisprong nou is, omdat mijn cyclus nu dus zo lang was... maar wil liever ook geen ovulatietesten doen, omdat we er dan helemaal zo mee bezig zijn. 
 
Hoi allemaal! Vandaag 14 dpo... helaas negatieve test. Tempratuur was vanmiddag rond 12.00 uur 37,4, maar geen idee wat voor tempeatuur ik normaal heb. Van het weekend leek ik een innesteling te hebben.. maar mijn hoop is een beetje weg. Heb verder ook geen symptonen. 
 
Terug
Bovenaan