NOD februari 2020

 @stiipje, hier ook liever geen ovulatietesten.. Maar ben nog steeds niet ongesteld... Inmiddels zit ik al op 36 dagen... :(. Ik had gehoopt na de borstvoeding direct een mooie cyclus te hebben. Maar helaas.
Balen Lynn Leeuw... Maar het kan misschien nog, dat je pas na NOD positief test? 
 
 
@sylverstertje vandaag wederom negatief. ik verwacht er eerlijk gezegd niet veel meer van.. maarja ik had 15 dagen geleden mijn eisprong. Waar blijft die ei dan? Vraag ik me dan af.. die moet er toch weer uit met menstruatie? 
Ik moet waarschijnlijk aan de antibiotica voor iets anders. maar ik durf niet mocht ik toch zwanger zijn. Wil dan eerst graag bloed testen, maar HA denkt niet dat ik zwanger ben. hmm
 
He balen Mienn en R1988, volgende ronde wens ik jullie meer succes!!
Lynn Leeuw, ben je altijd regelmatig? Een cyclus kan langer duren.. Of je maakt langzaam Hcg aan waardoor je nog niet positief test...
Ik ben nog steeds niet ongesteld.. Zo kruipen de dagen wel voorbij.. Hopelijk wel weer ongesteld op korte termijn :) 
 
 
[quote quote=10296875]@R1988 en Mienn: jammer zeg! Kunnen we samen naar de volgende ronde…[/quote]
Ja inderdaad. Ik zie dat er nog geen forum-topic is voor NOD maart.
 
 
Terug
Bovenaan