NOD Februari 2021

Ik moet nog 4 dagen wachten, ik heb wat gevoelige borsten maar die heb ik al sind me eisprong en daar heb ik wel vaker last van maar meestal zijn ze tegen deze tijd niet meer gevoelig. Maar ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden gister seks gehad met me vriend en als ik ongesteld moet worden voelt dat anders. Maar daar in tegen vaak als we seks hebben vlak bij me nod wordt ik eerder ongesteld maar nog geen bloed te zien dus nog even afwachten. Wil morgen vroeg wel een test doen maar denk dat het uitloopt op een teleurstelling dus ik wacht gewoon tot donderdag. Ben druk in het huis aan het klussen in huis om de gedachten ergens anders te hebben. Maar me zusje ligt op het moment in het ziekenhuis om te bevallen. 

Ik ben zwanger! Contact gehad met de huisarts en die heeft mij doorverwezen naar een verloskundige. Uiteindelijk 3 testen gedaan afgelopen week en allemaal positief.
Nu breekt een spannende periode uit. Hopelijk verloopt het allemaal positief. Fijn dat ik hier terecht kon tijdens de onzekere wachttijd. En ik wens een ieder succes toe?

Hey dames,

ik lees nog steeds mee :) En ik duim vooral voor iedereen die nog op wachtbankje zit!!! 
@dromertje; zo spannend nog steeds voor je!! Ik hyoop op een positieve test komende dagen! 
@SPG; PROFICIAT :) Geniet ervan!!!!

https://ibb.co/QXYGYCr

Ik zie een heel dun tweede streepje. Zie jullie die ook. En ik heb het niet gedaan met ochtend urine maar vanmiddag? 

TamaraDe Ik zie idd licht streepje!! Nog 4 dagen voor NOD he? Kan dus best kloppen dat het nog héél pril is! Ik duim voor je dat hij over paar dagen donkerder is! 

Terug
Bovenaan