NOD Februari 2021

Hooi dames, ik lees al heel lang met jullie mee maar had nog geen account dus kon niet reageren. Blij voor de dames waar het gelukt is! En balen voor de meiden die deze ronde geen geluk hebben. Mijn nod is vandaag of morgen, derde ronde eerste kindje. Heb gisteren tijdens de 'lovedaad' licht bloedverlies gehad maar nu nog niks #spannend!

Hier even een update vanuit mij:
Eerste echo gehad gisteren op 6+0. Verloskundige twijfels of ik misschien toch 5+5 of 5+6 ben. Hartje klopte maar nog niet op hoge frequentie. Gezien de termijn zei ze dat ik mij daar nu geen zorgen over moet maken, het had ook nog helemaal niet kunnen kloppen. Over 2 weken opnieuw echo. 

Hi allemaal! 

Gefeliciteerd voor iedereen die zwanger is en balen voor degenen waarbij het deze maand niet gelukt is.. 
Ik schrijf ook even een keer mee, ik lees veel, maar schrijf bijna nooit. 
Aanstaande zondag (of maandag) mijn nod. Ik heb 15/16 febr mijn eisprong gevoeld. Nadien continu wat steekjes (niet pijnlijk) / trekkerig gevoel gehad rondom mijn liezen.. gisteren (8/9dpo) na het plassen iets roze op het wcpapier? Nu iets last van nog die steekjes en een wat kramperig gevoel. Zal dit positief zijn???

Liefs

@Silllb balen zeg maar wel fijn dat je weet waar je nu aan toe bent. Beter dan al die onzekerheid. Op naar de volgende ronde meid en goed van je dat je er nu wat minder mee bezig wilt zijn

Alweer enige tijd niet gereageerd met wel steeds meegelezen!
@Dromertje, wat vervelend dat de lijnen zo vaag blijven. Weet je al wanneer je bij de dokter terecht kunt? Hoeft trouwens niks te zeggen, vriendin van mij die bleef ook steeds hele lichte streepjes houden en is nu al 16 weken zwanger :). @Floorelvira, balen dat je ongesteld bent geworden :(. Hoop echt voor je dat het snel raak mag zijn.  
@silllb, jammer dat je alsnog ongesteld bent geworden :(. Maar wat je zegt dan is in ieder geval die onzekerheid weg. 
@Pannenkoekplantje, wat fijn dat je al zo snel terecht kon voor een echo! Weet nog dat wij dezelfde NOD hadden (achteraf was die van mij waarschijnlijk wel later). 15 maart hebben wij de 1e echo. Duurt nog zo lang, maar alles voelt goed dus we kunnen nog wel een paar weekjes wachten :)

@Dressuurmiep dat is dan weer een beetje hoopgevend maar Pff wat is dit een gestrest zeg ik maak me eigen best wel gek. Vriendin van mij teste ook heel laat pas positief. 

heb vanmorgen de verloskundige gebeld want dat moest van de dokter. Gezien de drukte zal ik over een week of 2 pas terecht kunnen. Maar moet tussen 12 en 1 even terug bellen want ze ging even overleggen 

dit is de test van vanmorgen. Ik ken wel brullen ben zo bang dat het weer een miskraam word. Weet niet of jullie het zien op foto. 
voor mij is hij wel zichtbaar. 

https://ibb.co/hdtvBjn

Terug
Bovenaan