NOD Februari 2021

@dressuurmiep Oh ja klopt die was toen gelijk de NOD. Hoeveel weken ben je dan op 15 maart? Ik heb nu 11 maart weer en dat ben ik 8 weken (plusminus 1 dag)
@TamaraDe Echo met 6 weken is alleen met bepaalde indicatie of klachten. In mijn geval klachten en de reden dat de echo naar voren gehaald was was om bbz uit te sluiten (daar wil je optijd bij zijn als dat het geval is). Gelukkig was dat niet aan de orde en ziet het er voor de termijn gezond uit! Normaal doen ze bij mijn verloskundige de echo op 7 weken (bij mij was hij origineel op 6+5 gepland) standaard, zie bieden veel gratis echo's aan rondom de officiële als service. Ik hoor inderdaad ook wel eens dat ze pas na 8 weken de eerste doen. 

Mijn echo staat op 25 maart dus over 4 weken. Dus dan ben ik 8 weken zwanger. 
Ik heb al even gekeken bij forum zwanger zijn maar daar wordt ik zelf niet heel vrolijk van moet ik zelf zeggen. Verhalen over miskramen en lege vruchtzakjes. Dus ik denk dat ik ophou met lezen daar over. Liever af en toe kijk hoe het met jullie gaat. 
Eerst wil je graag zwanger worden en nu ven ik alleen maar bang dat het mis gaat. Laten die vier weken maar snel voorbij zijn. 

@dromertje balen zeg?maar wel eindelijk duidelijkheid?
@gebruiker82 balen zeg?
@myrr @gebruiker74 welkom ik zet jullie op de lijst succes deze ronde?
@mlg ik zou zeggen voorzichtig gefeliciteerd❤️

@FloorElvira, ik roep nog niet te hard want het is maar minimaal.  Het is alweer gestopt.

misschien komt het omdat ik het gezellig heb gehad ?

@FloorElvira
Stomme vraag misschien, ben je van de bovenste test uit gegaan? Die is namelijk zoals ik omschreef van de vorige ronde toen de zwangerschap niet doorzette. De onderste is van vanochtend, ik vind hem zelf nog heel erg twijfelachtig.

@mlg ja ik las het in je bericht ik zie wel een tuurstreepje dus ik zou zeker om de dag herhalen?
Kan iemand de lege regels in het document weer verwijderen? Dromertje staat zo eenzaam en alleen tussen allemaal lege regels?

Terug
Bovenaan