NOD Februari 2021

[quote quote=10414188]Hi allemaal! Gefeliciteerd voor iedereen die zwanger is en balen voor degenen waarbij het deze maand niet gelukt is.. Ik schrijf ook even een keer mee, ik lees veel, maar schrijf bijna nooit. Aanstaande zondag (of maandag) mijn nod. Ik heb 15/16 febr mijn eisprong gevoeld. Nadien continu wat steekjes (niet pijnlijk) / trekkerig gevoel gehad rondom mijn liezen.. gisteren (8/9dpo) na het plassen iets roze op het wcpapier? Nu iets last van nog die steekjes en een wat kramperig gevoel. Zal dit positief zijn??? Liefs[/quote]
Dan lopen we gelijk op! Ik heb ook 15/16 februari mijn ovulatie ontdekt middels ovulatie testen en verwacht mijn NOD zondag. Al een dag of 2 steekjes/krampjes laag in mijn buik, enorm ruikende urine (sorry voor de TMI!) en een wat gekkig gevoel. Early zwangerschapstesten geven helaas nog geen resultaat wat opzich kan natuurlijk op 9 of 10 DPO. 

Ik vind het zenuwslopend hoor... ?

[quote quote=10414248] Dan lopen we gelijk op! Ik heb ook 15/16 februari mijn ovulatie ontdekt middels ovulatie testen en verwacht mijn NOD zondag. Al een dag of 2 steekjes/krampjes laag in mijn buik, enorm ruikende urine (sorry voor de TMI!) en een wat gekkig gevoel. Early zwangerschapstesten geven helaas nog geen resultaat wat opzich kan natuurlijk op 9 of 10 DPO. Ik vind het zenuwslopend hoor… ?[/quote]
Spannend he!
Die ruikende urine komt me bekend voor, haha! Merkte ik gisteravond.. 
Is idd nog vroeg, wat ik zo lees. Het zou voor ons het eerste kindje worden.
Ik hoop dat we beide een positieve test hebben binnenkort?

[quote quote=10414260]@myrr @mlg @gebruiker wat zijn jullie gegevens voor op het lijstje??[/quote]
3e ronde, 1e kindje. 15/2 ovulatie gevoeld.

Hee dames,   schuif mij maar door naar maart mijn menstruatie is net doorgebroken, wel 4 dagen voor de datum die ik dacht, normaa ben ik eerder te laat als te vroeg.
net ook een vroege test gedaan en hier was helaas echt niets op te zien..
mijn volgende nod zou dan zijn op 10 april heb een hele lange cyclus van 43 dagen 

Onder de noemer maak je zelf lekker gek ? zien jullie op de onderste testsstrip ook een héél licht streepje of ben ik gewoon scheel? Ter verduidelijking: de bovenste test is van vorige ronde waarbij de zwangerschap helaas niet heeft doorgezet.. Heb hem even gebruikt als vergelijkingsmateriaal. -3 vandaag, 9/10 DPO. Early test van Sensitest gebruikt.
https://ibb.co/qDprzZf

Terug
Bovenaan