NOD Februari 2021

@ kleine purk

Aaah neee wat vervelend!! Hopelijk is het de volgende ronde week raak!
Hier nog geen menstruatie te bekennen en hopelijk blijft dat zo dan kan ik dinsdag testen.

[quote quote=10402763]Wilt er nog iemand een aangepast overzicht met alle dames in volgorde van Nod? Ik kan niks toevoegen omdat ik geen Google account heb misschien hebben daar nog meer mensen problemen mee?[/quote]
Ik heb ook geen Google account dus graag :) 

Dag 21
Mijn ovulatietest loopt licht op maar andere maanden heb ik ook van licht in een keer na donker gehad dus hoop dat me eisprong morgen of maandag is. Wel later dan vorige maanden. LF is 12/13 dagen dus mijn nod veranderd denk ik ook nog hier door.. we wachten rustig af.

Dames ik heb bem vorige week zaterdag ongesteld geworden en zit nu dus op cd 7 mijn cyvlussen zijn nogal onregelmatig dus had wel verwacht dat ik mijn eisprong vroeg zou hebben. Ben vandaag dus begonnen met ovulatie testen en de test streep is nu al donkerder dan de controle streep zo vroeg had ik hem dan ook niet verwacht ? weet iemand trouwens hoe ik een foto kan toevoegen

Oke dames dit is echt heel bizar ik had wel eens gehoord dat als je ovulatie test positief is je zwanger kan zijn dus heb net ook maar een zwangerschapstest gedaan en deze is dus positief maar ik ben vorige week gewoon ongesteld geworden dacht ik snap er nu helemaal niks meer van ?

Terug
Bovenaan