Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hee dames, Ik heb afgelopen week mijn opleiding afgerond. En mag half maart pas beginnen bij me nieuwe werk. Mijn huidige werk gaat niet door in verband met corona. Dus ik ben vrij hierdoor merk ik dat ik er nog meer mee bezig ben dan dat ik zou willen. Iemand nog tips hoe ik het wat meer kan los laten.
@poni ik zag er wat dames niet op staan dus ik dacht dat ze het niet meer bijhield en het staat niet op volgorde dus je moet echt zoeken wie er bijna Nod heeft en ik vind het leuk om te doen maar dan laat ik het zo?maar nou ik jou hier toch spreek kan je fluffyMila Nod 31 januari toevoegen en op zwanger zetten??
Nou ik ben vandaag ongesteld geworden. Of het moet morgen ineens ophouden. Ik had nergens last van. Normaal zere rug etc. Nu nergens last van. Ik ga ervan uit dat ik voor ronde 3 moet gaan.
Leuk dat ik voorbij heb zien komen dat er wel wat zwanger zijn.