NOD Februari 2021

@floor, nee van mij mag het lijstje bij houden hoor ;-) 
Is juist leuk toch, ook voor de nieuwe dames dat ze er dan bij op komen :) 
misschien af en toe even opnieuw plaatsen o.i.d zodat het lekker overzichtelijk blijft ;-) 

Ik zal haar toevoegen in Jan ;-) 

Nog een vraag, herkent iemand dit.
Zit vandaag op 10 of 6 dpo en niet (sorry voor de details) en dikke witte sliert in mijn ondergoed met klein beetje roze. Verder met afvegen niks.
Hmm ga ik me weer dingen verbeelden? 

@kleinePurk balen zeg?klopt jou zag ik er wel tussen staan maar het staat ook niet op volgorde jij staat bv. helemaal onderaan?

Hé Kleine Purk wat ontzettend balen! Weet je zeker dat het een menstruatie is? Zoveel dagen al voor je NOD.....

@poni, ik herken het niet, maar misschien iemand anders ☺️
Een update van mij. Ik heb mijn smiley gevonden vandaag op CD18 en ben daar heel blij mee, want ik begon een beetje onzeker te worden dat ik hem nog niet was tegengekomen (1e keer dat we ovulatietesten gebruiken). NOD verschuift dan naar 13 februari (ik heb het aangepast in het Excelletje). Vandaag maar even gezellig maken ☺️

Goedemorgen!
Zit vandaag op 9dpo en sinds gisteren alweer menstruatie achtige krampen die ook doortrekken naar mn rug.

Andere rondes heb ik dit ook gehad maar meestal vanaf 10 dpo pas.. Ik word er zo moedeloos van en durf er dan alweer bijna vanuit te gaan dat het weer niet is gelukt.

Sorry voor mijn depressieve berichtje, maar moest het even kwijt ?

SenK herkenbaar hoor, ook omdat je het zo graag wilt en dan is het elke keer weer een teleurstelling :( 
JessieJM, Fijn dat je je een smiley hebt gevonden, nu op naar een paar gezellige dagen ;-) 
Gister schreef ik nog dat ik beetj roze afscheiding had en daarna niks meer, maar zag net met afvegen toch weer iets heeeeeel licht roze, kan 2 dingen bedenken of innesteling zit nu op 10 of 6 DPO of dit keer begint mijn menstruatie wel heel vroeg.. 

pff soms wordt je er gewoon gek van.

Wilt er nog iemand een aangepast overzicht met alle dames in volgorde van Nod? Ik kan niks toevoegen omdat ik geen Google account heb misschien hebben daar nog meer mensen problemen mee??

Terug
Bovenaan