NOD Februari 2021

@unalome, wat super naar. Neem de tijd voor een baalmoment en hoop daarna weer met goede moed verder!
@SenK, haha je bent niet de enige hoor. Ik heb dat zelf ook wel. Net wat je zegt, blijf graag anoniem maar je deelt toch wel iets met elkaar, waardoor je wel nieuwsgierig wordt. 
Hier blijft het nog even spannend. Dpo 12 vandaag, menstruatie nog niet te bekennen, wel misselijk met vlagen, moe, intense reacties en heel af en toe wat lichte buikpijn. Kan beide kanten op, heb geen idee wat het gaat worden..

https://i.ibb.co/8zrXSXw/20210131-083228.jpg
Net toch nog een test gedaan om te kijken of die van gisteren niet vals positief was en deze is dus ook positief. Maar vind het nog steeds lastig om blij te zijn ik ga dinsdag ochtend weer testen en als die ook positief is toch maar een clear blue halen met weken indicator. 

@KellyM met een onregelmatige cyclus wordt het er niet makkelijker op, snap dat je twijfelt maar positief is positief, ga voor je duimen de hij dinsdag nog steeds positief is!!
Nog even een hele andere vraag, hoe is jullie mening over proberen zwanger te worden en vaccineren? Ook als je een medische indicatie hebt en het eigenlijk wel verstandig is om die prik te gaan halen?

@kellym

Ik heb altjd gehoord positief is zwanger. Ik ga voor je duimen dat het dinsdag weer positief is en anders kun je ook maandag de huisarts bellen voor advies.
Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!!

@anniebel en @floorelvira als je de prik neemt wordt het ook afgeraden binnen 2 maanden zwanger te worden.. ik ben daardoor echt gaan twijfelen. Denk dat ik het pas na een eventuele zwangerschap neem..
Dank jullie wel allemaal, ik wil niet elke maand zoveel hoop hebben dat het dit keer wel lukt, maar elke maand als ik bloed zie wordt ik toch overvallen dooen intens verdriet.. mijn vriend snap het helaas niet die zegt we weten dat het niet zoals bij de mensen om ons heen makkelijk en snel gaat dus probeer ook niet elke maand hoop te hebben, dan wordt je ook niet teleur gesteld.. Makkelijker gezegd dan gedaan denk ik dan.. verder is ie wel heel lief en begrijpend hoor hahaha maar dit is voor mannen toch anders dan voor vrouwen denk ik

Terug
Bovenaan