Jeeej KellyM & DMP gefeliciteerd!! ?? super mooi nieuws! Nog wel spannend dus even KellyM, ik zou gewoon even de komende dagen testen. Hcg test=zwanger en kan dus niet wat anders zijn? maar ik snap dat het verwarrend is doordat je nog gebloed hebt.
Elfje- het kan zijn dat je cyclus niet helemaal regelmatig is he en je niet elke keer op dezelfde dag je ovulatie hebt, dat heb ik ook op moment. De ene keer op CD 15, andere keer op CD 19 etc. Menstruatie komt dan dus ook later.
Ik pas mijn NOD aan naar 13-02. Ik gok dat ik gisteren mijn ovulatie heb gehad, gezien symptomen (heel veel afscheiding, pijnlijke tepels bij het borstvoeden van mijn dochtertje -doe ik nog 2x per dag-) - op CD 19. Deze klachten heb ik nu elke maand bij mijn eisprong, sinds mijn menstruatie terug is. We hebben donderdagavond en gisteren nog gevreeën, dus ik hoop dat het genoeg is? Als het deze keer niet raak is, dan ga ik de volgende ronde ovulatietesten gebruiken want dit maakt wel onzeker. Wie kan mijn NOD aanpassen?