NOD Februari 2021

@DMP gefeliciteerd❤️kan jij jezelf op zwanger zetten of moet iemand anders dat voor je doen?
@unalome ik zit inmiddels al in ronde 26 dus ga niet meer op een eventuele zwangerschap wachten dus ik ga gewoon de inenting halen?maar waardoor gaat het bij jullie niet zo makkelijk als bij anderen als ik vragen mag?☺️
@poni balen zeg?
@kellyM een streep is een streep dan was het vermoedelijk geen menstruatie dus ik zou ook zeggen voorzichtig gefeliciteerd❤️

Bij een medische indicatie of als je in de COVID zorg werkt raden ze aan om de vaccinatie te nemen als je zwanger bent. Dit omdat het risico van covid krijgen en daardoor heel ziek groter is dan eventuele bijwerkingen (die verwachten ze niet bij zwangeren, het is alleen nog bij te weinig zwangeren getest). Borstvoeding is geen probleem.

@FloorElvira dankje! Nee ik kan niks aanpassen in het document dus als iemand anders dat zou kunnen doen.....

Pff mijn test vandaag was niet donkere dan gisteren. Hebben jullie ook wel eens een later eisprong gehad dan “normaal”?

FloorElvira: heb toch nog een beetje hoop zie bericht hier onder. Keek net nog een keer na me test viel toch nog mee! Haha.
Heb hem veranderd! :)

Terug
Bovenaan