NOD Februari 2021

Sorry, even een weekendje offline geweest!
Februari is officieel begonnen, dus de spannende tijden komen eraan!
Kelly, hopelijk blijven de testen de komende tijd oplopen :).
Belgo, toch altijd wel spannend dat wachtbankje. 
Hier ook weinig spannend. Alleen de 3 dagen na de eisprong erg veel afscheiding, nu op dpo5 weer normaal. Wachtbank gaat denk ik weer lang duren... 

@KellyM Wat fijn dat de huisarts je goede hoop heeft gegeven. Nu alleen die tests nog zien oplopen als bevestiging! 
@Dressuurmiep Wij hebben deze maand dezelfde NOD, ik zit nu ook op dag 5 DPO. Het duurt lang hè.. Voor mij is het pas de eerste keer en zelfs niet gepland en vind het nu al heeel spannend. Kan mij haast niet voorstellen hoe dit moet zijn als je al een tijdje er mee bezig bent. Ik kan nu al bijna niks anders meer doen. Heb dan ook wel al continu zeurend gevoel in linker eierstok sinds ovulatie wat mij er continu aan doet denken. 
@BelgoGermano Jij zou met een vroege test eventueel al kunnen testen denk ik? Of wacht je tot dag 14? 

[quote quote=10403363]Kelly, dpm, proficiat! poni, wat rot meid! Zeker dat het je menstruatie is?hier dpo+9 en niks te melden. Af en toe wat kraampjes maar voor de rest helemaal niks te voelen.[/quote]
Ik denk het wel, zet nog niet door maar is nog steeds oud rood bloed. Maar denk dat het wel lang duurt als het een innesteling is. 
Nog even afwachten. 

Pannekoekplantje, leuk dat we tegelijk onze NOD hebben. Kunnen we lekker samen klagen over de lange wachtbank ;)
En elke ronde is natuurlijk eentje te lang, maar ik hou in mijn achterhoofd dat het wel een jaar kan duren, dan kan het alleen maar meevallen :)

@poni balen zeg maar het zet nog niet door mischien toch innestekingsbloeding @pannenkoekplantje ja ben blij dat ik toch even gebeld heb moet zeggen dat ik nu wel de eerste symptomen lijk te voelen vooral rugpijn en een opgezette buik ?

Wat fijn @KellyM! Hopen dat de testen mooi oplopen :)

Hier op 8 en 9 dpo veel menstruatiekrampen gehad, nu is het alweer twee dagen rustig. Zit vandaag op 11dpo maar voel niets anders dan anders. Denk dat menstruatie woensdag wel door zal zetten.

@ KellyM wat fijn ik duim voor je dat de testen mooi oplopen. 
Ik heb rond 16 januari mijn eisprong gehad middels clomid en dus opgevolgd door follikelmetingen. Van de feriliteitsarts mag ik morgen een test doen. GELUKKIG nog geen menstruatie te bekennen en ooko geen menstruatie klachten. Ik ben nu al zo zenuwachtig voor morgen. In de lijst zie ik dat er nog meer morgen hun NOD hebben! Veel succes morgen met testen en laten jullie iets weten? 
Ik zal morgen ook een update doen en hopelijk mag ik me dan op zwanger zetten. FINGER CROSSED!!!!!!

Terug
Bovenaan