NOD Februari 2021

Had je minimaal bloed verlies tijdens je menstruatie? Of je "normale" menstruatie.
Ik had ook een vroege menstruatie met heftiger bloedverlies dan normaal, maar met spiraal was mijn menstruatie überhaupt minder heftig dan ervoor. Had alle symptomen van zwangerschap die ik bij de zwangerschap van mijn dochtertje had, zere tepels, misselijk, geen gebraden vlees kunnen ruiken. Contact gehad met de huisarts, die heeft een bloedtest gedaan op hcg, maar geen verhoogde waarde. En nog heb ik het gevoel zwanger te zijn.
Dus herken jouw verhaal wel, en nu ik dit van jou lees denk ik zal het dan toch nog te vroeg zijn geweest met testen

@lotX ik heb ook nog geen Nod datum maar ik sta er ook op dus dan kunnen we jou ook op Nod onbekend zetten?hoeveelste kindje en hoeveelste ronde?
@elfje je mag bij mij alvast neerzetten 3de kindje ronde 26?

@FloorElvira.. oeps dacht dat dat bovenaan mijn bericht stond..
We zitten in de 2e ronde voor een 2e kindje ??

Kelly, dpm, proficiat! 
poni, wat rot meid! Zeker dat het je menstruatie is?
hier dpo+9 en niks te melden. Af en toe wat kraampjes maar voor de rest helemaal niks te voelen.

Heb de huisarts net gebeld. Die zegt dat het waarschijnlijk of een innestellingsbloeding is geweest of een psuedo menstruatie. Het tweede is het meest waarschijnlijke omdat je dan nog niet geneog hcg heb en je lichaam dus niet door heeft dat die niet ongesteld moet worden en doordat mijn cyclus dus zo kort is had ik op dat moment ook weinig hcg waarschijnlijk vandaar dat de test ook nog negatief was. Ook zei ze dat de meeste vrouwen er dus pas bij hun volgende verwachte menstruatie achter komen dat ze zwanger zijn doordat ze dan pas testen en vaak bij de echo er dus achter komen dat ze al langer zwanger zijn. Ik moet nu gewoon om de paar dagen testen om te kijken of ze oplopen ? ze gaf ook aan dat als het een miskraam was het raar zou zijn dat die de dag voor het bloeden begon negatief was en nu een week erna positief dat zou dan eerder andersom zijn omdat het hcg hormoon afneemt ipv toe neemt.

Terug
Bovenaan