NOD Februari 2021

22 dec spiraal verwijderd en 27 dec 1e menstruatie gehad, heeft 5 dagen geduurd.
1e ronde geen ovulatie kunnen vinden.
2,5 week later hevige bloeding wat 6 dagen duurde (vermoed menstruatie dus korte cyclus).
Geen idee wanneer de nod precies is, deze ronde geen ovulatie testen gebruikt, we wachten het af

@KellyM Haha ik vond het al zo knap zo lang wachten. Dan mag je er vanuit gaan dat je zwanger bent toch? 
@LotX Even afwachten dan! Bij mij is het ook niet regelmatig vanwege lang pil gebruik. Gelukkig vond ik wel toevallig m'n ovulatie de avond nadat we het gezellig gemaakt hadden. Anders had ik mijn NOD ook niet geweten : ) Spannend!

@pannenkoekplantje ja die testen zijn niet voor niets positief dat zegt mijn vriend ook haha die zegt hoeveel bewijs wil je hebben haha maar omdat ik toch ongesteld was blijf ik het raar vinden en als je dan gaat google zie je de meest erge dingen voorbij komen bij dames die dit ook hadden dus dan gaan alweer de ergste senarios door mijn hoofd 

@kellyM ben je bekend met een korte cyclus want als je bij de 1ste positieve test pas op cd31 zat ben je wel erg vroeg ongesteld geworden wat dus geen ongesteldheid was?maar zullen we dan nog maar even wachten met je op zwanger zetten??

@KellyM Ik zag net toevallig je topic voorbij komen in de zwanger subgroep. Als je die verhalen leest snap ik wel dat je nog even wilt afwachten voor je gerustgesteld bent. Morgen weet je meer met je test toch? Ik duim voor je! 

@FloorElvira ja mijn cyclussen waren sinds het stoppen met de pil 26 dagen vandaar dat ik vorige week dacht gewoon vroeg ongesteld te zijn en was ik gisteren dus begonnen met ovulatie testen en omdat die dus gelijk echt zo positief was dacht ik eraan dat ik wel eens gehoord had dat ze ook op zwangerschap konden reageren. Dus om mijzelf gerust te stellen dacht ik ik doe gewoon een zwangerschapstest met het idee dat die negatief zou zijn en die was dus gewoon positief haha. Dus als ik die 'ongesteldheid' van vorige week niet mee zou tellen zou ik gisteren op cd 31 de ongesteldheid daarvoor was namelijk op 30 decemeber. @ pannenkoekplantje ja als ik die verhalen lees is het niet echt positief ok ga dinsdag ochtend kijken of de test oploopt als dat zo is mag ik van mij zelf blij zijn en ga ik de vk bellen haha  

Terug
Bovenaan