NOD Februari 2021

@pannenkoekplantje ik de xr dus maar 1tje ouder dus ik geef het op als ik het weer verkeerd doe dan mag jij het verwijderen?ik weet trouwens niet of de overige dames hier heel blij van worden dat ze eerst een heel gesprek over het bewerken van het lijstje moeten terug lezen voordat ze bij een bericht over zwanger worden komen?jammer dat je hier geen privé berichten naar elkaar kan sturen?

Nou ladies. Ik ben nog een soort van ontregeldt denk ik:(.
8 jan is mijn spiraal verwijderd (mirena).
daarna enkele dagen bloedverlies. Toen iets wat leek op een menstruatie van 18 tot 21 jan. Nu dacht ik in mijn vruchtbare periode te komen ivm soort slijmverlies, steekjes enz. Geklust op zondag avond en werd wakker met helderrood bloedverlies het neemt nog niet af moest er vannacht zlefs 3x uit door de extreemheid en stolsels. Maar is dit nu weer een menstruatie:/ heel gek.

Jeetje @depss wat vervelend!

Misschien dat 18 tot 21 een tussentijdse bloeding is geweest en dit pas je echte menstruatie?

Hopelijk stabiliseert het zich snel weer!

@deps, wat ontzettend vervelend!
Hier blijft het nog steeds spannend ? vandaag dag 27 in cyclus, zou vandaag mn menstruatie moeten krijgen. Maar lijkt vooralsnog niets te gebeuren. Dagje aan het werk vandaag, hopelijk wat afleiding. Heb met mn vriend afgesproken morgenochtend voor werk aan een test te doen mocht er vandaag niets gebeuren.. We gaan het wel merken?

En wederom ongesteld geworden! ?
Pff hoe lang zal het duren? 
Spoken nu allemaal dingen door me hoofd. Gaat een 2e wel lukken? Waarom lukt het nu niet zo makkelijk als bij de eerste ☹
Volgende NOD 28 Februari 

Terug
Bovenaan