NOD Februari 2021

@sillasv ik had het je zo gegund heel veel sterkte in deze moeilijke tijd?
@lieske @poni balen zeg?
@gebruiker wil je ook op het lijstje?? Ik heb de aanpassingen in het lijstje verwerkt?

Hey Lieske, wat rot. Ik zal vrijdag aan je denken. Hoelang is jullie afspraak? Die van ons om 17h.
mag ik vragen waarom je clomid neemt? Wat doet dit precies? (Ben nog compleet nieuw in die materie)

Wat jammer al die dames die ongesteld zijn geworden en het deze ronde niet gelukt is? tot nu toe nog maar 2 zwangeren toch? Februari is ook pas net begonnen ook natuurlijk maar toch. 
Ik kan mijn lijf niet helemaal volgen deze cyclus.. als het goed is zit ik nu 3 DPO. Nog eventjes wachten dus. 

Belgo, is het eerst een kennismakingsgesprek bij de fertiliteitsarts of wordt een eventueel behandelplan ook gelijk bekeken?
Lieske, 14 rondes is ook niet niets. Snap je gevoel dat het bij anderen wel snel wil... maar gelukkig kun je nog wat positiviteit vinden en is ronde 3 met clomid raak (3 maal is scheepsrecht ;) ). 

Ik sluit me ook aan in deze groep. Mijn NOD is op 11 februari.
Vorige week woensdag heb ik mijn eerste IUI (+Clomid 50) gehad. Dus ben benieuwd.
Voor de dames die ongsteld zijn geworden, heel jammer. Hoop dat het de volgende maand wel lukt. Geef het vooral niet op. Wij zijn inmmidels ook al 2,5 bezig (eerste jaar niet heel serieus met ov testen etc.).

@pannenkoekplantje ben jij nu ook in het document bezig? Ik zie zo alle lege regels verdwijnen?
@sanne Beau welkom ik zet je op de lijst succes deze ronde?

@FloorElvira Hahaha ja ik zag jou Sanne Beau erin typen en toen plakte ik de datum er achter ?
@SanneBeau welkom! En heel veel geluk en succes gewenst deze ronde ?

Terug
Bovenaan