NOD Februari 2021

@poni wat balen zeg!! Ik kan me goed in je zorgen vinden hoor! Bij mn eerste twee zwangerschappen (wel miskramen geworden) was het ook zo raak achter elkaar en nu duurt het ook alweer 9 maanden en gaan we waarschijnlijk deze week ronde 10 in. Probeer mezelf wel voor te houden dat een jaar niets geks is, maar zeker op de eerste dag van je menstruatie is positief blijven lastig.

Sterkte meid!

@Alyda spannend!!! Ik ben aan het duimen voor je!

Sinds afgelopen woensdag ovulatietesten gebruikt, zondag een LH piek dus eisprong gehad.. geklust op zaterdagavond en gisteravond want zaterdag was partner niet thuis… maken we deze maand dan überhaupt kans of hebben we verkeerd getimed?

Oh Poni, ik voel met je mee! Ken het gevoel heel goed, de lichte paniek dat het niet meer gaat lukken en het lijkt wel of alle anderen wel vlotjes zwanger worden.

mag ik me hier ook weer aanmelden
23 januari miskraam gehad met 5 weken nu weer eerste ronde 
als ik van mn oude cyclus moet rekenen zou mn nod 23 februari zijn maar dat is nog afwachten 

@Depps wat vervelend die onduidelijkheid, ik zou het ook niet weten wat die tweede bloeding betekent. 
@Alyda Spannend! Ben benieuwd naar je test morgen ochtend. Dat je nog niks voelt van menstruatie is een goed teken toch? 
@Poni @SenK Dat het zo veel kan verschillen tussen jullie eerdere zwangerschappen en nu ? Ik duim voor jullie! 
@Gebruiker...766 Jullie maken kans hoor! Wel iets het zo dat hoe verder voor de LH piek iets minder kans maar alsnog zeker een kans deze maand! 

@Alyda ja spannend! We houden goede hoop! 
@SenK voor jou ook nog spannend! en Lieskee, MevrouwtjeL. 
Ik ga even rekenen.. Mijn vruchtbare periode gaat dan rond 9 februari weer in een m'n NOD met een normale cyclus van 28 dagen zou dan op 2 maart zijn. Maarja geen idee nog hoe mijn hele cyclus in elkaar zit blijkbaar! Vorige keer voor en na mijn 1e kindje was het echt heel netjes 28 dagen dus ik denk dat dan blijvend is?

Helaas vanmorgen is mijn menstruatie gestart :( 
Ik baal ontzettend en ben er ook verdrietig om!
Op naar ronde 14 en ronde 2 gebruik clomid. 
Vrijdag weer afspraak bij feriliteitsarts en dan gaan we verder met de volgende ronde. 
Iedereen om me heen wordt zwanger, soms denk ik waarom is het ons niet gegund dat het vlotjes gaat.....

Maar nu weer positief een nieuwe ronde dus nieuwe kansen!! 
Voor iedereen die een nieuwe ronde ingaat heeel veel succes hopelijk is dit dan onze geluksronde! 

Terug
Bovenaan