NOD Februari 2021

[quote quote=10404089]48 uur verder na de test van zondag en hij was mooi opgelopen was vrij vandaag dus net na de etos geweest voor een clear blue en het is heel gek maar als je het dan echt zo ziet staan is het ineens heel echt ofzo? voor de dames die ongesteld zijn geworden geef de moed niet op en de dames die op het wachtbankje zitten mijn vingers duimen voor jullie?[/quote]
Wauw Kelly mooi man! Gefeliciteerd en op een voorpoedige zwangeschap en bevalling! 

[quote quote=10404081]@pannenkoekplantje ben jij nu ook in het document bezig? Ik zie zo alle lege regels verdwijnen? @sanne Beau welkom ik zet je op de lijst succes deze ronde?[/quote]
Dankjewel! Wat voor spannend document houden jullie bij hahaha

@FloorElvira Ik ben dit jaar opnieuw gaan studeren. Ik studeer zang aan het conservatorium. Ik werk er ook nog naast. 7 dagen volgepland elke week :) Ik ben 29 trouwens. 
@SanneBeau Op de eerste pagina van dit topic vind je de link naar het bestand. Daarin kun je zien wie wanneer zijn NOD heeft hoeveelste kindje en hoeveelste ronde en de uitslag ongesteld/zwanger! 

[quote quote=10404165]@FloorElvira Ik ben dit jaar opnieuw gaan studeren. Ik studeer zang aan het conservatorium. Ik werk er ook nog naast. 7 dagen volgepland elke week ? Ik ben 29 trouwens. @SanneBeau Op de eerste pagina van dit topic vind je de link naar het bestand. Daarin kun je zien wie wanneer zijn NOD heeft hoeveelste kindje en hoeveelste ronde en de uitslag ongesteld/zwanger![/quote]
Oeh dan ga ik meteen even kijk! Dank!

@FloorElvira Ik was eigenlijk nog niet bezig met zwanger worden maar wel gestopt met de pil vanwege een operatie. We willen wel graag een kindje samen (mijn vriend heeft al kinderen). De eerste keer dat we onbeschermd gezellig hadden gemaakt bleek precies op mijn LH piek en sindsdien kijk ik op deze site en oriënteer mij een beetje. 
Als ik een kindje zou krijgen zou het super welkom zijn en stop ik met werken. 

@pannenkoekplantje jullie hebben er goed over nagedacht zo te horen. Maar even wat anders alle scholen etc. zijn nu toch dicht??

@FloorElvira Ik studeer zang, dat valt onder praktijkonderwijs en daarmee gaan bepaalde lessen die online niet haalbaar zijn door op locatie. Het meeste is wel online! Ik heb denk ik 4 uurtjes per week op school. Super handig geregeld ook toen het nog wel open was mocht je kiezen of je online mee deed of op locatie (met uitzondering van die 4 uur op locatie). Hopelijk bied dat perspectief voor als ik een kindje zou hebben dat ik zo toch niet zo veel hoef te missen. 

Terug
Bovenaan