NOD Februari 2021

@TamaraDe. Mijn spiraal is er in november eruit gehaald maar geen last van "ontpille" tot nu toe regelmatige cyclus van 29/30. Wel heb ik geluk of niet dat ik duidelijk mijn eisprong voel.(geen geluk omdat het af en toe nogal pijnlijk is) ik ga nu naar ronde 3

Lieske, bedankt voor de info. Ik had steeds een cyclus van 27 dagen tot vorige maand. Dan ineens 37 dagen.
mijn gyn heeft de voorbije cyclus aan het begin en einde van mijn cyclus een bloedanalyse laten uitvoeren en op dag 12 ook een folikelmeting. Die zag er perfect uit, maar ze zei er ook bij dat dat niet automatisch betekent dat je ook een eisprong hebt.
het spermiogram van mijn vriend vandaag heeft aangetoond dat de kwaliteit van zijn sperma niet top is, qua aantal en qua vorming. Dus dat zou al een eerste oorzaak kunnen zijn. Als daar ook nog een probleem met mijn eisprong zou bij komen... ik hoop dat we vrijdag niet enkel meer info maar ook een behandelingskosten en duidelijk schema krijgen.
zal aan je denken om 9h20!

@belgogermano
Ohh was sh*t om te horen dat de sperma van je vriend niet top was. Het is nu afwachten en dat is echt verschrikkelijk he! Ik hoop dat vrijdag al je vragen beantwoord kunnen worden en je weet waar je aan toe bent ook met behandeling.
Ik denk aan je!

Bij mij rommelt het nogal wat. Ik heb sinds de IUI last van mijn buik (kan overstimulatie zijn). Gelukkig wel stukken minder. Moet wel elke 20 min plassen, maar moet ook veel drinken. Heb continu druk op m’n blaas. Gisteren had ik hele dikke, flexibele, gelei/eiwit-achtige afscheiding. Dit heb ik nooit eerder gehad, vandaag veel afscheiding, maar vooral heel waterig (alsof je in je broek hebt geplast. Normaal heb ik pijnlijke borsten, nu alleen pijnlijke tepels. En sinds 2 dagen heb ik het extreem koud (heb meerdere laagjes aan, badjas, deken en verwarming aanstaan, maar helpt niet). Oh ja en obstipatie (ben bekend met PDS, had het eerst wel onder controle). Zojuist had ik een enorme kramp in mijn onderbuik aan de linkerkant.
Zijn dit nu bijwerkingen van de Clomid? Is mijn lichaam mij voor de gek aan het houden? Of kan het echt een zwangerschap zijn? ?

Wat merken jullie?

@belgo balen zeg?het zaad van mijn man is ook slecht fijn dat ik nu niet meer de enige ben geeft toch een beetje herkenning?

@Sannebeau ik heb dit allemaal exact het zelfde als ik een eisprong heb... dat koud hebben dan weer niet persee maar al het andere wat je noemt wel. Spannend zeg ik ga duimen voor je dat je een positieve test gaat krijgen!!!

@Liefsvan, normaal krijg ik het 3 dagen voor mijn NOD extreem koud, vermoeid etc. Maar ik weet door al die hormonen niet meer wat normaal is hahaha! Borsten zijn normaal we gespannen en pijnlijk rond deze tijd, maar nu heb ik van die harde, pijnlijke borsten. Dat ken ik dan weer niet.

Net ook weer steken in mijn onderrug gehad.. op een gegeven moment ga je alles betwijfelen haha!

Duimen dat jij binnenkort positief nieuws krijgt. Ik moet na vandaag nog 8 dagen wachten ?

@SanneBeau Ik heb het sinds een paar dagen ook zo koud. Het lijkt wel alsof niks helpt, zelfs in bed onder de dekens nog koud. Ook pijn in m'n onder rug en zeurend gebeurd links onder bij m'n buik. Deel van jouw klachten herken ik dus. Ik zit nu op 6 DPO. 

Terug
Bovenaan