NOD Februari 2021

Hee,
Ik zie wat vrouwen net als ik die aan het ontpillen zijn van een spiraal. Ik heb in oktober mijn spiraal laten verwijderen. En sind 2 maanden heb ik cyclus van 28 dagen daar voor was het steeds 35. Dus de eerste keer dat ik naar 28 dagen ging dacht ik ook wat is dit nou en had ik die maand ook me eisprong gemist omdat die ook was verandert. Voor mij hielp het toen om wel ovulatietesten te gebruiken zodat ik wist wanneer we iets meer ons best te doen. Nu doe ik het niet meer omdat me cyclus nu steeds 28 dagen is en me eisprong 14 dagen naar nod is. Ik dacht deel me ervaring met jullie nog meer vrouwen met een ervaring met een spiraal. Ook misschien vrouwen die als zwanger zijn geweest? 

Hier de hele dag al op en af menstruatiekrampen en net een eerste drupje bruinig gespot. Zo start het bij mij altijd dus verwacht dat het morgen wel door gaat zetten ?

@belgogermano

Ik moet vrijdag om 9u20 daar zijn. 
Na 12 maanden thuis proberen ben ik naar de huisarts gegaan. Ik had last van erg onregelmatige cyclussen met soms een cyclus van 65 dagen. Doorgestuurd naar gyneacoloog en daat de diagnose pcos gekregen. Pcos houd in dat je nauwelijk tot geen eisprongen hebt. De clomid wekt deze eisprong op. Aan de hand van follikelmetingen ( inwendige echos) wordt er gecontroleerd of er een eitje groeit en of deze ook daadwerkelijk springt. 
Heb jij regelmatige cyclussen? Heel veel succes vrijdag! Laat je weten hoe het is gegaan?

@dressuurmiep. Ja baalmoment is geweest nu weer met positieve moed de nieuwe ronde in! Hopelijk kan ik zeggen 2x is scheepsrecht :)

Terug
Bovenaan