NOD Februari 2021

@floorelvira: ik ben in septemberq 2018 gestopt met de pil. Maar was toen nog eigenlijk ziek en mijn cyclus was zwaar verward. Sinds anderhalf jaar zijn we echt serieus bezig. En sinds een half jaar bij de artsen, vorige week eerste IUI gehad.

Ik gebruik de app Clue, die vind ik fijn om alles bij te houden. Die geeft ook wetenschappelijk gebaseerd advies. Houd me nuchter haha ?

Ik gebruik de app Premom, die is te combineren met ovulatietesten, hoef je niet al die sticks te bewaren. Gewoon een foto en klaar is kees, de app berekent dan aan de hand van je testen en voorgaande cycli de nod. Vind deze wel fijn omdat die niet van de 'standaard' 28 dagen uitgaat zoals mijn kalender bijvoorbeeld. Ideaal bij een lange / onregelmatige cyclus :)

He TamaraDe,
mijn spiraal is er nu een maand uit. En m'n cyclus is inderdaad in de war... Dit is ons 2e kindje vorige keer had ik gelijk een keurige cyclus van 28 dagen na het verwijderen van de spiraal en was ik ronde 9 zwanger.
Nu een week bloedverlies na het verwijderen. Daarna na een week weer bloedverlies dus ik dacht oh mensturatie.. En nu sinds 3 dagen extreem veel bloedverlies dus denk dat dit dan mijn menstruatie is.. Echt verwarrend nog hopelijk hierna een goede maand! 

Oh meiden help!!
Gister een miniem bruin drupje en al dagen krampjes. Vandaag had het echt wel los moeten barsten maar niks te zien. Ik voel echt 0,0 symptomen, maar wilde net een test doen om mezelf gerust te stellen en zodat ik niet constant hoop houd.
Die test is dus positief?!?! Ik durf het niet te geloven.. vorig jaar twee miskramen en dan nu 9 rondes verder.. Ik zit hier echt met trillende handen en hartkloppingen
Mijn vriend vermoord me trouwens dat ik zonder hem heb getest, maar hij is volgende week jarig, dus een vervroegd verjaardagscadeau lijkt me wel leuk vanmiddag ?

[quote quote=10404618]. Die test is dus positief?!?! Ik durf het niet te geloven.. vorig jaar twee miskramen en dan nu 9 rondes verder.. Ik zit hier echt met trillende handen en hartkloppingen Mijn vriend vermoord me trouwens dat ik zonder hem heb getest, maar hij is volgende week jarig, dus een vervroegd verjaardagscadeau lijkt me wel leuk vanmiddag ?[/quote]
@SenK Gefeliciteerd! Zal zeker een leuke verrassing zijn voor je vriend! Geniet ervan ?
Hier zit ik nu op 10dpo. Heel af en toe krampen gevoeld en verder niks. Normaal heb ik vanaf 1 week voor menstruatie altijd gevoelige borsten, maar dat is nu ook niet het geval. Ik kon mij niet inhouden om alvast een earlytest te doen ? Maar die was negatief omo wit. Ik heb al een beetje de hoop opgegeven, maar ik weet dat ik nog steeds geduldig moet wachten tot mijn nod maandag ??

@SenK Jaaaaa wat fijn! Gefeliciteerd! Ik dacht ik kijk nog eens op het forum tussendoor en om dit goede nieuws te lezen! Ben zo blij voor je, je hebt al even geduld he. 

SenK, super leuk nieuws! Zeker als je het niet verwacht. Je vriend vergeeft het je vast wel met dit nieuws, ik zou zijn reactie filmen leuk voor later :). Ik zou denk ik hetzelfde reageren, vol ongeloof. Zeker omdat je er zo lang naar toe hebt gewerkt. Geniet ervan en van harte!

Terug
Bovenaan