NOD Februari 2021

@pannenkoekplantje, ik hoop het! Net weer tijdens het plassen wat roze vlokjes afscheiding geplast. Dus hoop dat het echt de innesteling is. Maar we zijn vaker voor de gek gehouden hahaha. Zal voor iedereen wel herkenbaar zijn hier. Moet echt iets doen aan tijdsbesteding -naast werk- anders duren die dagen voor de NOD mij veel te lang???

Trouwens je kan daarvoor een app gebruiken, voor het bijhouden van je cyclus, of doe je dat al? Op basis van de ingevoerde geschiedenis (dus de langer je het bijhoud) des te nauwkeuriger. Ik gebruik hem al jaren (Mijn kalender). Berekend ook je ovulatie, die klopt vaak bij mij (heb ernaast ook getest)

@SanneBeau Dit is mijn eerste poging die eigenlijk toeval was ook en ik heb nu al geen geduld. Wat moet dat worden. Spannend wat het bij jou gaat worden met wat je beschrijft. Hoe heet die app precies? Ik had net een andere gedownload "Flo" maar werd nu al gek van de reclame en premium account reclame. Ik kan niet precies vinden degene die jij bedoeld? 

@pannenkoekplantje, als het dezelfde is die ik heb staat ie in de store als MyCyclus geloof ik. Een roze soort van dagboek icoontje. 
Ik ga er maar van uit dat mn menstruatie een dezer dagen doorkomt. Vanmorgen getest maar niets te zien.. geduld wordt weer lekker op de proef gesteld deze maand..

@pannenkoekplantje: oh voor jou ook spannend dus! Poeh ik houd niet meer ?.In IOS heet de app ‘ menstruatiekalender’de app is roze en staat van de zijkant vrouwelijk hoofd op.

Terug
Bovenaan