NOD Februari 2021

@SanneBeau Ik heb het sinds een paar dagen ook zo koud. Het lijkt wel alsof niks helpt, zelfs in bed onder de dekens nog koud. Ook pijn in m'n onder rug en zeurend gebeurd links onder bij m'n buik. Deel van jouw klachten herken ik dus. Ik zit nu op 6 DPO. 

@pannenkoekplantje, pfff weet ook niet wat ervan moet denken. Ik heb het overdag met name koud in de avond/nacht kan weer alles uit haha. Ik heb vandaag denk ik 1L thee gedronken om mezelf warm te houden.

Die steken en zeurende pijn heb ik ook in mijn buik, ook links. In mijn rug voelt het alsof het stijf is, maar dat is maar heel kort. Vandaag is ook mijn 6DPO.

@pannenkoekplantje, mijn ovulatie was waarschijnlijk woensdag 27-1 (geen extra echo gehad), toen heeft ook de IUI plaatsgevonden. Mijn NOD is 11 februari, heb een. Cyclus van 27/28/29 dagen. Vorige maand was het 27 dagen., was toen 1 dag te vroeg. Volgens de berekening van de app zou ik de 11de ongesteld moeten worden.

Kan zijn dat ik ook 1 dag later wordt deze maand ??‍♀️

Net weer krampen gehad, voor de 182747263 keer wezen plassen vandaag en bij het afvegen heeeeeel subtiel licht bruine afscheiding. Zou dat de innesteling kunnen zijn? Heb geen idee hoe dat eruitziet.

‘Normaal’ heb ik een paar dagen voor de NOD ook klein beetje bloedverlies maar dit is wel erg vroeg.

@SanneBeau Dat klinkt goed toch! Is veel te vroeg voor menstruatie. Ik dacht gewoon 14 dagen na ovulatie als NOD te nemen. Ben nog niet zo bekend mee met m'n cyclus en dit soort berekeningen. 

[quote quote=10404220]@poni ik wil je best mijn account gegevens geven ik gebruik dat account verder toch niet[/quote]
Lief van je maar ga nu eerst even "rusten" en het deze ronde wat meer los proberen te laten. 
Misschien werkt het ? maar ben ook te nieuwsgierig hoe het met iedereen gaat dus zal ook nog wel eventjes zo nu en dan mee lezen ?

Terug
Bovenaan