NOD Februari 2021

floorelvira
ja klopt dit is momenteel mn 2de miskraam geweest ze hebben er naar gekeken en is gewoon dikke vette pech , 
al zak de moed steeds dieper in mn schoenen zijn nu onderhand 2 jaar bezig voor mij mn eerste en voor mn partner de 3de 

de eerste was heel pril paar dagen na de test begon ik al te vloeien 
nee er is geen oorzaak gevonden en hebben t ook onderzocht vandaar ook die dikke vette pech 

Wat jammer voor alle dames waarbij het niet gelukt is? Gefeliciteerd voor diegenen die inmiddels zwanger zijn. Wat een 'gedoe' is het toch eigenlijk he.. al die onzekerheid. 
Ik heb sinds gisteren enorm pijnlijke borsten... daarnaast begint mijn dochtertje sinds een paar dagen heel moeilijk te doen aan de borst (ik geef haar nog 2x per dag borstvoeding). Vaak loslaten, huilen dat ze niet meer wil, om vervolgens weer een paar slokken te drinken en dan weer te stoppen. Je leest vaak dat dit gebeurd bij een nieuwe zwangerschap omdat de melk dan anders gaat smaken / melk minder wordt / trager op gang komt. Of het is gewoon toeval en is ze zelf klaar met de borstvoeding en vindt ze het goed geweest.. maarja,  ik durf het bijna niet te hopen. 
Ben ook onzeker omdat ik niet goed weet wanneer mijn ovulatie was en of ik überhaupt al symptomen kan hebben. Ik denk zelf pas afgelopen zaterdag maar misschien ook al wel begin vorige week. Nou ja.. we wachten af?

@mientje, welkom bij de club van onzekerheid hahaha.

Zou leuk zijn zo snel achter elkaar, zeker als je het niet verwacht. Ik kan je er verder ook niet over adviseren helaas. Denk even geduld hebben over 10 dagen testen. Welkom bij de wachtclub

Ik heb trouwens voor de derde dag ietsie pietsie bloedverlies in mijn afscheiding. Net zoveel als maandag eigenlijk, wat draadjes bloed zeg maar in de wit/beige afscheiding. Weet iemand hoe lang zo’n bloedverlies kan duren -waarvan ik hoop dat het de innesteling is?

Was zojuist een wandeling gaan maken en werd helemaal onwel. Benauwd, kortademig, hartkloppingen en het zweet brak me letterlijk uit. Was helemaal nat van de warmte. Had ook trillende handen en was ligt in mijn hoofd. Was echt bang dat ik flauw zou vallen midden op straat. Gauw op de terugweg langs de supermarkt gelopen om blokjes kaas en wat zoets te halen. Dacht misschien lage bloeddruk of lage bloedsuikerspiegel. Gezien ik niet weet welke van de twee het zou kunnen zijn, maar beide gegeten ?

Moet er nu nog steeds bij van komen. M’n man zei vanochtend ook dat ik s’nachts zo gloeide dat hij bijna niet naast me kon liggen. Maar voelde me vanochtend prima, tot die wandeling.

Terug
Bovenaan