NOD Februari 2021

Borstvoeding hoeft niet perse anti–conceptie zijn, maar teveel prolactine verhindert wel een zwangerschap. Evengoed heb je voldoende dames die wel zwanger geworden zijn tijdens borstvoeding.
DPO +13 en nog niks van menstruatie te merken. Morgen normaalgezien nod en ik hoop, raar maar waar, dat ik ongesteld word. Dat zou tenminste betekenen dat ik mijn eisprong gehad heb op het normale tijdstip.

[quote quote=10405312]@sanneBeau mijn man wil geen medisch traject in maar onze 2 kinderen zijn ook spontaan gekomen dus we weten dat het kan?
vaak houdt borstvoeding de menstruatie en dus ook de eisprong tegen maar het is geen anti conceptie je hebt altijd nog wel een kans op een eisprong. Dit is wat ik heb gelezen / gehoord[/quote]
Ah oke dat is zeker waar! Hoe lang zijn jullie al bezig met een derde wonder?

Ah oke, dan was het dus een fabel ?

SanneBeau haha wat lief! Ben ook heel benieuwd. Voor jou ook spannend! Bij fulltime Borstvoeding wordt vaak je cyclus onderdrukt door alle hormonen. Maar als je eenmaal een cyclus hebt, kan je wel gewoon zwanger raken. Pas toen ik af ging bouwen met de borstvoeding en naar 2-3x per dag ging, kreeg ik weer een cyclus. Dit was dus pas 13 maanden na mijn bevalling ? Nu dus pas net 4x ongesteld dus geweest en nog een wel wat onregelmatige cyclus (29-35 dagen) vandaar dat ik niet helemaal exact weet wanneer mijn eisprong is geweest (heb nog geen ovu testen gedaan).
Zwanger yes gaaf dat je nog steeds voedt! Had je geen productie dip tijdens je zw.schap? Ging het voeden geen pijn doen ook? 

@ belgogermano
Ik ben vandaag al bij de fertiliteitsarts geweest. Afspraak vervroegd dit kwam beter uit met mijn werk. Heb nu voor 5 maanden clomid meegekregen en wordt nu niet meer opgevolgd. Ik hoooooop dat ik binnen de 5 maanden zwanger mag zijn zo niet gaan ze met ons praten over een volgende behandeling. 
Ik denk morgen aan je!

@lieske ik hoop dat alleen de clomid voldoende is en dat je binnen nu en een half jaartje een mooie test in handen hebt. Valt je volgende nod ook nog in februari??
@sanneBeau ik zit inmiddels in ronde 26?
@belgo je houdt het wel heel spannend?maar hoezo hoop je dat je ongesteld wordt? Kan je niet gewoon zwanger zijn??

De miskraam was met 10 weken, helaas.. 
Ja het voeden ging wel pijn doen. Maar m'n dochter dronk door. En het was voornamelijk dat het aanhappen erg veel pijn deed. Daarna ging het weer. Er kwam inderdaad wel bijna niks meer uit, maar zij vond dat niet erg. 
Mijn zoontje boeide het ook niks en die bleef mooi drinken :p. Inmiddels is m'n borstvoeding weer gewoon op niveau van voor deze (korte dus) zwangerschap dus hij weer blij :p
Ik had inderdaad ook weer een menstruatie pas bij 11 maanden. En de eerste cyclus duurde toen 2 maanden of zo. Maar werd daarna wel weer regelmatig! Hij zit tussen de 29 en 32 dagen in nu

Terug
Bovenaan