NOD Februari 2021

@FloorElvira volgens de kalender 11-2, maar denk zelf woensdag. Heb normaal een cyclus van 28, vorige maand toevallig 27..

De gyn gaf volgens mij wel aan dat dat ook kan verschillen omdat we nog niet weten wat Clomid met mijn cyclus doet.

En jij?

FloorElvira oh zag net dat je gisteren had gevraagd hoeveelste ronde; het is onze 1e ronde ? Ons dochtertje is 16.5 maand oud nu. Dus prima tijd ook om de borstvoeding te stoppen, hihi. Alleen wilde ik graag wachten op het moment dat ze het zelf aan ging geven dat ze niet meer wilde.
SanneBeau oh wat naar zeg! Dat klinkt niet fijn... voel je je nu weer beter?

@sanneBeau ik heb een paar dagen de pil geslikt omdat ik echt even een pauze wilde nemen maar stond er toch niet helemaal achter omdat het toch voelde als gemiste kansen. Ik heb daarna wel een korte doorbraakbloeding gehad ik wist niet dat dat kon van een paar pilletjes en zo kort na mijn menstruatie. Ik dacht dus dat mijn cyclus weer opnieuw zou beginnen maar het lijkt er op dat mijn eitje is blijven zitten want gisteren en vandaag 2 donkere ovulatie testen. Dus misschien heb ik toch deze maand nog mijn nod?
@mientjee je houdt het wel heel spannend wanneer durf je een testje te doen??

@Mientjeeee

Nu nog steeds last van benauwdheid, maar gelukkig niet meer zo erg als straks. Temperatuur is ook wel gedaald, heb mijn reguliere ijsklontjes van handen weer terug ?

@FloorElvira,

Oh wauw wat een timing om te stoppen! Dit moet een teken zijn, hoop dat het jouw maandje gaat worden!!

Loop jij in een medisch traject of op de traditionele manier zeg maar? Want dan zou ik zeggen heeeel snel klussen haha

Moet zeggen dat ik het ook een tijdje zat was. Heb toen ook 3 maanden een break genomen voordat ik aan de IUI begon. Zag er zwaar tegenop. Maar moet zeggen dat we er wel nuchter in staan nu, maken er ook grapjes om enzo. Maar benieuwd hoe het is verder in het traject, of we dan nog steeds de moed erin houden. ??‍♀️

@Mientjeeee wellicht is het een fabeltje, maar ben je niet ‘extra’ vruchtbaar als je borstvoeding geeft? Dus wie weet. Ik vind het zelf volgens mij net zo spannend voor jou als jij zelf hahaha

@sanneBeau mijn man wil geen medisch traject in maar onze 2 kinderen zijn ook spontaan gekomen dus we weten dat het kan?
vaak houdt borstvoeding de menstruatie en dus ook de eisprong tegen maar het is geen anti conceptie je hebt altijd nog wel een kans op een eisprong. Dit is wat ik heb gelezen / gehoord

Ik kom ook even binnenvallen. Ik heb een miskraam gehad in januari, dus weet niet precies m'n cyclus, maar ik ga testen vanaf 22 februari. 
Ik ben tijdens de borstvoeding periode van m'n dochter zwanger geworden van m'n zoon en tijdens de borstvoeding periode van m'n zoon zwanger geworden van de miskraam. Mijn kinderen waren toen 20 maanden. Ben bij m'n dochter toen ze 2 was gestopt met voeden omdat het mij zo'n pijn deed. M'n zoon krijgt nog. 
Maar inderdaad. De ene wil door drinken en de ander niet... 

Terug
Bovenaan