NOD Februari 2021

Ik ben een beetje confused en het lukt me niet om een afbeelding toe te voegen. Ik had me voorgenomen geen ovulatietesten meer te doen afgelopen maand totdat een vriendinnetje 3 dagen geleden nog een paar testen overhad. 
Nu lijkt het erop dat ik een positieve ovulatietest heb. De twee streepjes zijn even donker. 
Gisteren en eergisteren was er een heel licht streepje te zien. Wat moet ik nu doen? We hebben gisteren avond geklust..vanavond weer? Of morgen ochtend? Of morgen avond? Of gewoon 3 keer? Hoe kan een ovulatietest van bijna geen streepje naar een hele donkere streep gaan? En ik voel/merk niks aan mijn lichaam. Geen andere afscheiding, geen buikpijn, helemaal niks?! 

.... zucht.. wat is zwanger worden toch confusing.. 

Geen idee, maar ziet er mooi donker uit ja! Lekker seksen morgen :D ik weet nooit wanneer het moet dus wij doen het nu nog gewoon wanneer we zin hebben. Dus aan mij heb je niks :x

@Sje Ik zou ook morgen doen. Ik had gelezen had om de dag voor de kwaliteit van het zaad beter is dan elke dag. Ik zou in dit geval om niet te laat te zijn voor morgen middag gaan. 

@zwangeryes en pannenkoekenplant lees het net te laat!
Hahaha, dit wordt weer een giller hoor deze maand. Ik bespaar jullie de details maar ik lig nu onderste boven in bed met mijn benen omhoog tegen de muur aan om hopelijk de zwaartekracht nog een handje te helpen.....
Morgen opnieuw een ovulatietest doen? Of is het nu dan klaar met testen na een donkere streep? En nu heb ik seconds getest, morgen dan in de ochtend of middag? 

@Sje ??? Lekker bezig! Ik moest echt lachen om jouw post. Extra ovulatietest zegt niet zo veel meer denk ik, kun je doen hoor maar bij mij was ie heeel snel weer negatief. 

Terug
Bovenaan