Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Afspraak is om 17h.
Ben daarnet de resultaten van de 2 bloedtesten een tijdje geleden gaan ophalen en die zijn niet denderend...SHBG is veel te hoog en progesteron in 2e deel van de cyclus te laag, hetgeen erop zou duiden dat ik geen eisprong heb. Dus vermoedelijk dubbele problemen. Vreemd genoeg zou ik dat rustgevender geven dan wanneer "slechts" 1 van beiden een probleem zou hebben.
@ belgogermano.
Ik begrijp wat je bedoeld dan kun je de pijn beetje delen ofso he? Bij mij ligt het probleem bij mij en soms voel ik me dan schuldig, terwijl dat natuurlijk onterecht is.
Bij mij was ook het probleem dat ik geen eisprong had. Ik ben toen gestart met clomid.
Nogmaals heel veel succes straks!
Hey Lieske, mijn vriend zegt, ook voor zijn slecht resultaat, dat zwanger worden een teamsport is en er geen "ik" of "jij" is maar enkel een "wij". En zo is het ook.
weet jij waarom jij geen spontane eisprong hebt en hoe zijn ze daarop uitgekomen? Waren er specifieke waarden of hormonen die daarop duidden?