NOD Februari 2021

Zwanger Yes , ben je van plan ermee te beginnen ? Ik denk dat als het deze ronde niet lukt (ik hoop zo van wel) ik wel de aankomende ronde ovulatie testen gebruik. 

Elfje-, jeetje wat balen ? ik wil geen valse hoop geven maar kan het geen (mogelijke ) innesteling zijn ? 

JessieJM, ik denk dat ik aankomende ronde (hopelijk is het niet nodig ) ook met ovulatie testen ga beginnen. Heb die rust wel nodig. Hoe ervaar je de clear blue ? Heb je de paarse of roze clearblue testen ? 

Ik denk dat ik misschien wel een ronde ovulatie testen wil gebruiken ja. Ik heb er een beetje spijt van dat ik dat nu niet gedaan heb, want normaal is m'n cyclus vrij regelmatig maar nu na de miskraam kan er door hormonen best wel wat anders zijn en ik wil m'n eisprong natuurlijk niet missen :x normaal gesproken zou hij vandaag zijn maar ik had 28 januari nog een heel licht streepje op de zwangerschapstest. 30 januari was die negatief maar het was een 25 test dus mogelijk zat er toen ook nog hcg. Geen idee dus wanneer nu m'n eisprong kan zijn.. lijkt me niet nu dus ongeveer een week later al. Maar wie weet he. 

@Pannenkoekplantje yes, nu is het gewoon mega duidelijk. Gefeliciteerd!! 
@zwangeryes balen ja. Aan de andere kant misschien nu wel veilig om daar gewoon vanuit te gaan en je te richten op dr volgende ronde metaal gezien.. Dan kan het alleen maar een positieve verrassing zijn mocht je het mis hebben. 
@kinderwens ik gebruik de roze, die een smiley laat zien op de lh piek. Ik vind het gewoon heel duidelijk want het is een smiley of niet en je hoeft geen kleuren te vergelijken.
@FloorElvira nee ik heb al een tijdje niets meer van hen gezien. Hoop dat ze goed nieuws hebben en lekker in hun eigen bubbel zitten. 

Gefeliciteerd pannenkoekplantje. ?
Hier is mijn menstruatie echt begonnen zo als ik al verwacht had wel eerder dan normaal.
Succes allemaal met wachten! Ik sluit me weer een keer aan in de maart groep!

Elfje balen hoor!
Ja precies Jessie! Ik weet nu gewoon echt niet wat er nog gaat komen. We hebben wel gewoon seks dus kan alsnog gewoon een keer raak zijn gelukkig! :D 
Gefeliciteerd hoor pannenkoekenplant! Echt gaaf, en duidelijk zo he. Je vriend gelooft nu ook?

Terug
Bovenaan