NOD Februari 2021

@kellyM heftig zeg?heel veel sterkte in deze moeilijke tijd
@lepris @pannenkoekplantje hebben jullie samen de lege regels verwijderd??

Zwanger Yes , ik kan me goed voorstellen dat door de miskraam je even niet zo goed weet wanneer je eisprong is. Heel verwarrend. Hopelijk is het alsnog deze ronde raak! En als dat helaas niet zo is kan je de volgende ronde starten met ovulatie testen. 

Pannekoekenplantje , Gefeliciteerd !☺️
JessieJM, het lijkt me inderdaad wel prettig om een smiley te zien en dat geeft me waarschijnlijk meer gerustelling. 
KellyM, ??heel veel sterkte, denk aan je?
Mientjeeee, ik hoop zo voor jullie dat het raak is! Geen symptomen betekent niks. Het kan nog steeds deze ronde raak zijn! Ik duim met jullie mee.    

@KellyM jeetje wat heftig! Heel veel sterkte met het herstel en de verwerking. ? Maar wel fijn dat je weet dat alles verder goed zit van binnen!

@Lepris & @Pannenkoekplantje gefeliciteerd met jullie positieve testen!

Hier was gisteren of vandaag mijn NOD en vanochtend had ik een stuk duidelijker streepje op de dipstick van sensitest. Morgen de CB maar eens doen.
Moet wel zeggen dat ik het echt heel spannend vind. Heb af en toe best wel van die ongesteldheidskrampjes. Maar had dit de vorige keer ook voor zover ik nog kan herinneren..

[quote quote=10406918]Zwanger Yes , ik kan me goed voorstellen dat door de miskraam je even niet zo goed weet wanneer je eisprong is. Heel verwarrend. Hopelijk is het alsnog deze ronde raak! En als dat helaas niet zo is kan je de volgende ronde starten met ovulatie testen.[/quote]
Ja ik denk dat ik dat inderdaad ga doen! 
En ik hoop het ook haha. Dat zou fantastisch zijn!

Lepris mooie test hoor :) 

Belgo, wat een vervelend nieuws :(. Vooral omdat je nu weet dat dit traject dus eigenlijk geen zin heeft. Wellicht is de 2% je positief gegund!
@Kelly, wat verschikkelijk! Wel goed dat er zo snel actie is ondernomen. Hopelijk pakt je andere eierstok het werk extra goed op :).
@pannenkoekplantje, lepris en juffrouwsu, gefeliciteerd met jullie positieve testen!
Ik ga nog niet testen, ik heb echt geen enkel signaal dat ik zwanger kan zijn dus wil mezelf een beetje beschermen. Als ik na woensdag nog niet ongesteld ben, dan ga ik donderdag misschien een test doen. 

@Pannenkoekplantje: Nogmaals ook via deze weg van harte gefeliciteerd!

@Lepris: Jij ook gefeliciteerd!

@Belgo: wat een naar nieuws, heel veel sterkte. Laat het even bezinken. Zulk nieuws komt hard binnen. 

@Kelly M Wat heftig! Heb je er al een beetje van kunnen bijkomen?
Ik weet dat het voor kan komen, maar nooit gehoord dat iemand het daadwerkelijk heeft. Zal wel schrikken zijn geweest.
Wat goed van je dat je meteen de huisartsenpost hebt gebeld. Fijn dat het er verder goed uitziet en gewoon werkt. Heel veel sterkt en een voorspoedig herstel!

Terug
Bovenaan