NOD Februari 2021

Bedankt voor de felicitaties allemaal ❤️?
@Elfje Echt balen, ik duim voor je dat het volgende maand raak is ??

@zwangeryes Haha ja hij geloofd het nu ook, volgens mij moet het wel nog even landen. Net als bij mij. 
@FloorElvira Ik haal ze weg :) 

@pannenkoekplantje jeeeejjj!!!!!! Dit is echt overduidelijk!!! Ik durfde hem vanochtend nog niet te doen heb wel een Kruidvat 2v5 gedaan en die was licht positief. Nu ook 2 dagen voor nod maar ik wacht nog even met die van CB ?

@floorelvira ik heb de lege regels verwijderd hoor! ☺️

Hoi dames,
Ik ben een paar dagen offline geweest.
Kreeg vrijdag nacht ineens heel veel steken links onderin mijn buik en begon te bloeden. Zelf dacht il aan een miskraam en heb toen pijnstillers genomen en heb geprobeerd veder te slapen. Na een paar uur werd de pijn alleen maar heftiger en heb ik toch de huisartsenpost gebeld en moest ik gelijk komen.
Vanaf daar ben ik doorgestuurd naar de spoedeisende hulp en heeft de gynacoloog een echo gemaakt en zagen ze bloed in mijn baarmoeder en heeft ze gelijk gebeld om de OK klaar te maken voor een kijkoperatie.
Na de operatie kwam ze en bleek ik een buiten baarmoedelijke zwangerschap te hebben deze zat in mijn linker eierstok en hebben ze dus verwijderd blijkbaar had ik daar verstoppingen dit wordt nog onderzocht en hier krijg ik later de uitslag van het goede nieuws was wel dat ze bij de operatie had gezien dat mijn baarmoeder en rechtereierstok wel gewoon goed zijn dus dat ik niet onvruchtbaar ben en dat de rechter eierstok alles gewoon overneemt van de linker.

@KellyM Neeee ? Sterkte ❤️
@Lepros Bij mij was de andere test van Sensitest wel wat donkerder geworden maar nu ook niet dat het een knaltest was al. Ik twijfelde ook of de Clear Blue al zou kunnen maar had er expres 2 gekocht dat ik hem anders morgen kon herhalen. Nu gebruik ik die andere maar voor paar dagen na m'n NOD om te kijken of hij dan hoger aantal weken aan geeft. Ik denk dat hij bij jou ook al zou kunnen hoor. Maar als je al geplast hebt, dan morgen he ?

KellyM nee joh wat een verhaal! Wat ontzettend naar en wat een gedoe allemaal. Fijn dat je er iig zo op tijd bij was en het goed is gegaan. Ik heb wel eens vaker van dames gehoord die maar 1 eierstok hadden (na een bbz) en die zijn gewoon weer zwanger geworden! Dus dat kan zeker.
Pannenkoekplantje fijn hoor, dat is overduidelijk!!
Hier nu op 9 DPO. Heb niet het gevoel dat het raak is. Afgelopen dagen heel moe geweest maar valt nu ook wel weer mee na flink wat slaap? we gaan het zien.

@kellym och jeetje wat een verdrietig nieuws :( wel fijn om te weten dat de rest wel goed is.. denk aan je ❤️

@pannenkoekplantje jaa snap ik!! Ik heb ook twee CB gekocht misschien dat ik hem morgen nog wel ga doen weet het nog niet zeker ? dit was mijn test van vanochtend

https://ibb.co/Ss4yDL9

@Kelly Jeetje wat een heftig verhaal. Ik hoop dat je goed hersteld (zowel lichamelijk als mentaal). Fijn dat ze je gerust hebben kunnen stellen over de mogelijkheden met 1 eierstok en de baarmoeder die gewoon goed is..

Terug
Bovenaan