NOD Februari 2021

@FloorElvira dankjewel! Niet langer zwanger geweest dan 2 weken.

Wij zijn in oktober naar de gynaecoloog geweest en hebben ze bij mij een inwendig onderzoek gedaan. Dit zag er allemaal goed uit. Die dag moesten mijn vriend en ik bloed laten prikken voor een chromosomen onderzoek. En daar hebben we 28 december de uitslag van gekregen dit was ook allemaal goed. Gynaecoloog zij dat het pure pech is en we gewoon door moeten gaan hoe we nu doen. Dusja niet veel verder gekomen tot nu toe.  Mijn vriend heeft geen onderzoek hoeven doen, ze gaf aan dat ik zwanger ben geweest tot 3x toe dus het lukt gewoon. 

@sanneBeau wat is clomid als ik vragen mag?

Ooo jij ook van die moeie benen, ben dus niet de enige haha zo irritant. Vandaag geen last van gelukkig wel een rommelende buik vandaag. Heb net 2 testen gekocht bij kruitvat dus overmorgen maar is een test doen?? 

@dromertje

Clomid stimuleert het aanmaken van hormonen. Mijn man en ik zijn allebei onderzocht maar ze kunnen niet vinden waarom onze kinderwens al meer dan 2 jaar uitblijft. Ik vermoed zelf dat het aan de innesteling (vervroegde miskraam) ligt. Ik heb bijna elke maand een week na de ovulatie heel licht bloedverlies (denk zelf innesteling) maar tot nu toe altijd ongesteld geweest.

Tip: als je er te onrustig van wordt, gewoon testen! Anders ben je de hele dag alleen daarmee bezig weet ik uit ervaring. Krijgt niet misschien niet helemaal de duidelijkheid die je zou willen, maar toch voor het gevoel hahaha

@dromertje ik heb al 2 kinderen maar mijn man heeft maar 4% goede zaadcellen dus het kan bij jullie toch ook aan je man/vriend liggen dus misschien dat hij het alsnog kan laten doen??

Spannend dromertje! Hopelijk zit er weer een zwangerschap! 
Pff Sanne beau wat moet dat zwaar zijn. Al 2 jaar een onvervulde kinderwens en dan weten ze ook niet wat er dan is. Helpen die hormonen ook bij de innesteling?

@SanneBeau jemig wat heftig. Ook al zo lang bezig. Hopelijk lukt het snel bij jullie ? eigenlijk bizar dat er niks uit de uitslagen komt. Precies als bij ons. Ik ben gewoon bang om te testen om weer een negatieve uitslag te zien. Ook al heb ik die 2 dagen licht bloedverlies gehad. Weet niet wat dat is iedere keer heb je hoop en dan hop dan zie je een negatieve test en zak de moed me weer in de schoenen. 
@FloorElvira de gynaecoloog zegt dus dat dat niet nodig is. Wij vinden het zelf ook vreemd. Had dat ook aangekaart bij haar maar geen zorgen zij ze, je bent al meerdere keren zwanger geweest. Want ik wilde dus ook dat hij een onderzoek liet doen. 
@ZwangerYes dat hopen wij ook ??    

3e week van dec spiraal verwijderd.
27 dec t/m 1 jan menstruatie. Geen eisprong kunnen vinden.
14 jan t/m 19 jan menstruatie. Geen ovulatietesten gedaan.
Ik ga dan denk ik toch maar uit van een "gemiddelde" cyclus ookal ben ik denk ik verre van gemiddeld met mijn cyclus op dit moment.
Mijn nod mag dan idd op 11 feb gezet worden

Terug
Bovenaan